נילסן נסע לדנמרק, במכבי נתניה מחפשים לו מחליף

תומאס יול-נילסן
תומאס יול-נילסן | מסך

הבלם המאכזב נסע לביקור מתכונן, הקבוצה רוצה להשתחרר מחוזהו. חברת התיירות "קשרי תעופה" תהיה נותנת החסות הרשמית. צפו בתקציר ה-0:3 על אנרגיה קוז'ניצה

(גודל טקסט)
מכבי נתניה תשוב הלילה (רביעי) לישראל לאחר מחנה אימונים בן 11 ימים בפולין עם מאזן של ניצחון, תיקו והפסד בשלושת משחקי ההכנה שקיימה הקבוצה.


מי שלא ישוב עם הקבוצה הוא הבלם תומאס יול נילסן, שיצא למולדתו דנמרק במטרה לראות את אחייניתו שנולדה. "הוא נסע הביתה, אבל זו הייתה נסיעה מתוכננת", סיפר גורם במועדון. למרות זאת בנתניה מקווים כי הבלם לא יחזור לארץ בכלל, וימצא קבוצה במהלך הימים הקרובים, כאשר כפי שפרסמנו לראשונה בתחילת השבוע, בצוות המקצועי החליטו לחתוך את הבלם עקב גישתו ויכולתו. "הוא קיבל שלושה וחצי שבועות של הזדמנות. לפני שבועיים הוא רצה לעזוב מיוזמתו ופתאום עכשיו הוא רוצה כסף". בנתניה כועסים על חוצפתו של הבלם שרוצה פיצוי על עזיבתו.




בנתניה החלו בחיפוש אחר שחקן שיאייש את העמדה במרכז ההגנה. כרגע, גיא גרוס עדיין לא כשיר לחלוטין והמצב הוא ששלושה בלמים בסגל לא כשירים. מי שצפוי לפחות כרגע למלא את העמדה הוא חגי גולדנברג, שמשמש כמגן ימני.


בקבוצה עדיין מחפשים חלוץ, כאשר ארווין הופר, שעל מועמדותו פרסמנו כאן לראשונה ואלחסן קייטה הם המועמדים המובילים. לגבי הופר, החלוץ עדיין מתמהמה עם התשובה לקבוצה ולעומת זאת, עם קייטה פערים כספיים מפרידים בין הצדדים. "יש לנו כרגע מספר מועמדים שחלקם בעלי שם", אמרו בקבוצה.




בעניין אחר, "קשרי תעופה", אחת מחברות התיירות הגדולות בארץ, חתמה על הסכם חסות והיא תהיה נותנת החסות המרכזית של הקבוצה. החיבור בין הצדדים נעשה בזכותו של בעלי מכבי נתניה אייל סגל שגם רכש לפני כשנה 60 אחוזים מהבעלות של חברת "קשרי תעופה". על העסקה פורסם לפני כחמישה שבועות בספורט1.


מנכ"ל המועדון ניב גולדשטיין אמר: "קבוצת 'מכבי קשרי תעופה נתניה' המתחדשת, עומדת כיום בפני אתגרים משמעותיים ואין ספק כי הסכם החסות החשוב עם חברת התיירות הגדולה והמובילה בישראל יתרום רבות למועדון עם חזרתו לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי".




תומאס יול נילסן (מימין). דורש פיצוי כספי (אודי ציטיאט)


סמנכ"ל השיווק של חברת "קשרי תעופה" ניר מזור אמר: "מדובר בשני מותגים בעלי זהות מותגית חזקים ו-תיקים מחד, אך מייצגים רעננות והתחדשות מנגד. אנו מאחלים הצלחה גדולה ל"מכבי קשרי תעופה נתניה" עם חזרתה לבמה המרכזית של הספורט בישראל ומקווים שיחד נוכל להמריא ליעדים והישגים חדשים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי