קואנקה יהיה כשיר לפלייאוף, וואקמה: השארנו את הלב על המגרש

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | אודי ציטיאט

הקשר הספרדי הנוצץ יהיה בסגל כבר למשחק אלוף האלופים מול בני יהודה, חלוץ הפועל ב"ש לאחר ההעפלה לפלייאוף האלופות: "גם מזל לא מזיק". וגם: הבינגו של גאדיר, ההתנצלות של אוגו והיריבה המועדפת. צפו בתקציר

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)
שערו אמש (רביעי) של מוחמד גאדיר ב-3:1 ללודוגורץ סידר להפועל באר שבע את הכרטיס לפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות והעניק לכובש המאושר את תואר "האיש השווה מיליונים". בזכותו הבטיחה באר שבע את השתתפותה בשלב הבתים של המפעל האירופי, שבקמפיין הקודם הכניס לקופת המועדון כ-40 מיליון שקלים, והיא רחוקה שלב אחד מהפרס הגדול – שלב הבתים של ליגת האלופות.


ההימור של ברק בכר על גאדיר הפך לבינגו. כשרבים ציפו שחלוץ הרכש הצ'כי, תומאש פקהארט, יהיה השפן במשחק הגומלין, בחר המאמן התחבולן בחלוץ שפרץ לתודעה בסכנין, נעדר תקופה ארוכה בגלל פציעות חוזרות ונשנות, ורק לאחרונה חזר לעניינים. בצל פציעותיהם של בן שהר ואליניב ברדה, נשלח גאדיר למערכה בלי יותר מדי ציפיות. במשחק הראשון מול לודוגורץ הוא הראה סימנים מעודדים של חלוץ רעב, ובשבת נעץ פעמיים את שיניו בהפועל אשקלון במסגרת גביע הטוטו. דווקא הצמד במשחק הכי פחות חשוב לכאורה שכנע את בכר לגבי זהותו של החלוץ הבודד במשחק הגומלין.




מבין היריבות האופציונליות בפלייאוף, מאריבור הסלובנית נראית על הנייר הכי פחות מאיימת. המנכ"ל אסי רחמים ייצג את האלופה בהגרלה שתתקיים ביום שישי במשרדי אופ"א.


מהמשחק הראשון בשלב הבא ייעדרו מיכאל אוחנה המורחק ובן ביטון בגין צבירת צהובים. עד אז צפוי הקשר הספרדי, איסק קואנקה, להחלים סופית ולעמוד לרשות הצוות המקצועי. חזרתו לפעילות מתוזמנת למשחק אלוף האלופים ביום חמישי הבא מול בני יהודה, וייתכן שגם ניב זריהן יצבור דקות משחק ראשונות לאחר היעדרות ממושכת.


שחקני הפועל באר שבע חוגגים (אודי ציטיאט)
שחקני הפועל באר שבע חוגגים (אודי ציטיאט)


וחזרה לבמת השמחה ברזגראד: התפרצות רגשות אדירה התרחשה הלילה בחדר ההלבשה האדום. השחקנים רקדו סביב שולחן עמוס מטעמים, כשעובדי המשק ועוד כמה טרמפיסטים מענטזים סביבם. ג'ון אוגו כמעט בכה מאושר. הניגרי ביטא את רגשותיו בטוויטר ותוך כדי ציוץ התנצל על החטאת הפנדל. "אני יודע שכמעט גרמתי התקף לב להרבה אנשים. תסלחו לי", צייץ אוגו. חברו הטוב טוני וואקמה אמר בסיום: "נכנסנו לא טוב למשחק, אבל במשחקים כאלה אתה צריך לגלות את הלב שלך ולהילחם. זה מה שעשינו במחצית השנייה, נלחמנו והשארנו את הלב שלנו על המגרש. לפעמים גם לא מזיק מזל".

Made it to the @ChampionsLeague playoffs.Proud of my team efforts.Sorry to those I almost gave heart attack with my Penalty Miss pic.twitter.com/iExx5954kQ

— John Ogu (@ogujohnugo) August 2, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי