בכר ישמור על שחקני ההרכב, עטר יערוך בכורה על הקווים

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מ.ס אשדוד תארח מחר (שלישי, 19:00) את הפועל באר שבע במחזור השלישי של גביע הטוטו. האלופה תעלה עם שחקני הספסל והנוער, המאמן החדש: "אוסיף נגיעות שלי"

(גודל טקסט)
פחות מ-48 שעות לאחר "תאונת העבודה" המשולשת בטרנר, הפועל באר שבע תקיים מחר (שלישי, 19:00) את משחקה השני מתוך שלושה בתוך חמישה ימים, כשתתארח אצל מ.ס אשדוד במחזור השלישי בגביע הטוטו. תיקו יספיק למחזיקת גביע הטוטו כדי להעפיל לרבע הגמר, ולהתפנות להכנות לקראת משחק אלוף האלופים ביום חמישי.


המאמן ברק בכר מעוניין לשמור על רוב שחקני ההרכב הראשון לטובת המאבק על התואר הראשון שיחולק העונה, ולא לסכן את הכוכבים לפני פלייאוף ליגת האלופות בשבוע הבא. מול אשדוד יוצב מערך המבוסס על שחקני מילואים בשילוב שחקני נוער. מתן אוחיון, שתופקד כבלם בתבוסה לבית"ר, צפוי לשחק כמגן שמאלי במקומו של אורן ביטון, ששבר את עצם השוקית ויעדר תקופה ארוכה. הבלם שיר צדק, שכבר ידע ימים יפים יותר, צפוי לקבל מנוחה.



האוהדים האדומים מתייחסים בסלחנות ל"תאונת העבודה" שהתרחשה אתמול בטרנר, וקיבלו ברוח טובה את במת השמחה שאוהדי בית"ר פתחו בטרנר. דוד ביבס, מאוהדיה הססגוניים של האלופה, עקץ את נומה וחבריו. "כל הכבוד לבית"ר, שמעתי שעד עכשיו הם חוגגים בגן סאקר", אמר ביבס.
כצפוי, האלופה תחכור מטוס למאריבור, ותאפשר לאוהדים המעוניינים להתלוות אל הקבוצה למשחק הגומלין במוקדמות בליגת האלופות לעלות על סיפונו. החבילה כוללת טיסה ושני לילות בבית מלון. המחיר ההתחלתי – 777 יורו.  


ראובן עטר: אני לא יודע מול אילו שחקנים נתמודד (נדב צרפתי)
אחרי שצפה במשחק הראשון כמאמן הקבוצה מהיציע, ראובן עטר יעמוד על הקווים לראשונה כמאמן מ.ס אשדוד. ניצחון על האלופה – שתפגוש ביום חמישי את בני יהודה למשחק אלוף האלופים ובכלל עסוקה בעיקר במפגש עם מאריבור במוקדמות ליגת האלופות בשבוע הבא – יבטיח לאשדוד את העלייה לשלב רבע הגמר.


ראובן עטר. בכורה על הקווים באשדוד (יח
ראובן עטר. בכורה על הקווים באשדוד (יח"צ)


עטר דיבר לפני האימון: "המגמה היא להמשיך את מה שהיה בקבוצה עד שהגעתי. נעשה הכל כדי להשיג את הניצחון. אני מתרשם מהקבוצה לא מהיום, אלא כמה שנים. מדובר בקבוצה טובה שאולי עם כמה נגיעות שלי תהיה יותר טובה. אני לא מתעסק בהכנה של הפועל ב"ש, יכול להיות שדווקא נגדנו יהיה הרכב יותר חזק. בדרך כלל שאני עושה הכנה אני מתכונן ליריבה, אבל הפעם אני לא יודע מול מי אתמודד. לגבי זה שאנחנו משחקים פעם שנייה בשלושה ימים, זה מצוין לתקופת ההכנה".


במישור המקצועי, שני הקשרים הנבחנים, הרומני דן בוקשה וקווין ריינשטיין לא צפויים לפתוח. טום בן זקן וקרלו ברוצ'יץ', שני המגנים הפותחים שנעדרו מול הפועל אשקלון (0:1), אמורים להיות כשירים הפעם. חן עזריאל, שפתח בשבת, פצוע, ובמקומו אמור לעלות דן ביטון. במהלך האימון התרחש אירוע מוזר, כשנאלצו להביא שער נוסף, אולם משאית חסמה את שער הכניסה. בסופו של דבר, מנוף שמסייע לעבודות השיפוץ במגרש סייע לפתור את הבעיה.






הרכב משוער:
ירדן קרישטול, טום בן זקן, חאתם עבד אלחמיד, ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, יובל יעקובוביץ', גדי קינדה, דן ביטון, אדילסון באהייה, מאוריסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי