מיגל ויטור ודן איינבינדר בספק למאריבור. ברק בכר: יש מספיק שחקנים

דן איינבינדר ומהראן ראדי
דן איינבינדר ומהראן ראדי | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע התייחס לפציעות במהלך ה-2:4 על בני יהודה: "דברים קורים בכדורגל וזה לא יהווה תירוץ. לא מתחרט על ההרכב". יוסי אבוקסיס: "לא פצענו שחקנים בכוונה, זה משחק גברי"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קטפה הערב (חמישי) תואר ראשון לעונת 2017/18, תוך שניצחה 2:4 את בני יהודה במשחק מפוצץ אירועים. לצערם של האדומים, הדבר המרכזי שיעסיק אותם בימים הקרובים נודע לפציעות של דן איינבינדר ומיגל ויטור, שפינו את מקומם במהלך המשחק.


הבלם הפורטוגלי סובב את הברך ועלול להחמיץ את המשחק הראשון נגד מאריבור בפלייאוף ליגת האלופות ביום רביעי. גם הקשר בספק עקב פגיעה בשריר המפשעה. ממצאים מדויקים יותר יתקבלו על סמך בדיקות הדמיה שייערכו מחר.
 


המאמן ברק בכר התייחס לנושא ואמר: "חלק מהעניין בכדורגל זה הפציעות. אנחנו נמצאים בעומסים גבוהים, ניסינו לחלק את הכוחות ודברים קורים. יש מספיק שחקנים שישחקו במשחקים הבאים. לא מתחרט על ההרכב, זאת היתה הכנה מצויינת למאריבור ודברים קורים".


איינבינדר מוחלף. ויטור והוא מעוררים דאגה

איינבינדר מוחלף. ויטור והוא מעוררים דאגה (דני מרון)


על עוד תואר: "אנחנו לא לוקחים שום דבר כמובן מאליו. לבוא ולקחת תואר נוסף זה כיף וכיף לשמח את הקהל. מחר נראה מה המצב הפצועים. אין תירוצים וגם אם לא ישחקו צריכים לעשות את זה נגד מאריבור".


בני יהודה: "לא ציפינו למשחק קל. קבוצה שמנצחת את זניט היא לא קלה. היינו בסדר גמור. אגרסיביים ולחצנו. קצת נרדמנו וזה לא מאפיין אותנו".

מאריבור: "ברור שנהיה מוכנים למאריבור. אנחנו לומדים אותם והם מאוד מאומנים וטקטיים. זאת הזדמנות טובה לעשות היסטוריה. הם יכולים להגיד מה שהם רוצים. שתי הקבוצות יודעות שיש משחק קשה. אין פייבוריטית, צריך להראות על הדשא מי הטובה. אנחנו רוצים לעלות לבתים, נקווה שזה יקרה".


בצד המפסיד השלים יוסי אבוקסיס עם ההפסד: "נתנו פייט מול קבוצה שלא צריך לומר עליהם כלום. הקבוצה הכי טובה בארץ. חזרנו פעמייים מפיגור, זה מראה על אופי. היו כמה דברים טובים, כמה דברים פחות טובים שנצטרך לתקן. נמשיך קדימה".


יוסי אבוקסיס. לא פצעו שחקנים בכוונה

יוסי אבוקסיס. לא פצעו שחקנים בכוונה (דני מרון)


על פציעות שחקני באר שבע: "לא חושב שפצענו שחקנים בכוונה, כדורגל זה משחק גברי, גם הם שיחקו חזק. מצטער בשבילם על הפציעות שעלולות לפגוע בהם בהמשך".

מה לא עבד: "את הביקורת שיש לי על השחקנים שלי אומר להם באסיפה. הם תקפו עם הרבה שחקנים, לא יכולים לדעת הסכנה תגיע. עם הדברים שאני רואה מתחילת העונה אפשר ללכת קדימה. על זה נצרף שחקנים שיעזרו לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי