החלוץ היהודי-אנגלי ניק בלאקמן נחת וצפוי לחתום לשנה במכבי תל אביב

ניק בלאקמן
ניק בלאקמן | AFP

במכבי תל אביב רוצים להשלים את מצבת הרכש עם צירוף אקס רדינג ודרבי ששיחק במכביה. האנגלי בן ה-27 עשוי להגיע על חשבון עטר: "הפקרות לפספס את העסקה על 200 אלף יורו". צפו בביצועיו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשוב היום (שני) לאימונים לקראת המפגש עם אלטאך (חמישי, 21:30, ספורט1) כשברקע ניסיון לסגור לחיזוק. החלוץ היהודי ניק בלקמאן נחת בישראל וצפוי לחתום לשנה במועדון. החלוץ בן ה-27 שיחק בעברו במכביה ולא ייחשב כזר.

הוא גדל במקלספילד, עבר גם בבלקבורן, שיחק בסקוטלנד ובעונה בשפילד יונייטד רשם 11 שערים. אחרי שלוש עונות ברדינג בהן כבש 18 שערים בצ'מפיונשיפ, הוא עבר בינואר לדרבי עבור שלושה מיליון ליש"ט אבל כבש שער בודד נגד קרדיף. כעת הוא צפוי להגיע לאחר שאיכזב במדי הקבוצה שסיימה אשתקד במקום התשיעי בליגת המשנה.

כעת מעניין אם העסקה הזו תגיע על חשבון עסקת אלירן עטר. תחילה היתה כוונה לצרף את החלוץ עד היציאה לאוסטריה אבל כעת עשוי האנגלי להגיע במקומו. "עטר הבהיר למכבי חיפה שהוא רוצה לעזוב, עכשיו התור של מכבי תל אביב לעשות מהלך ולא להפקיר אותו. אם המהלך יפול על 200 אלף יורו זה מגוחך", אמרו בסביבת המועדון.


בלאקמן, ילבש צהוב (AFP)

עטר, יישאר מאוכזב? (ערן לוף)

במקביל, היו גם מי שביקרו את ההתנהלות מול הבלם רמי גרשון. "ההחלטה של חיפה לרדת מאדי גוטליב היתה צריכה לעורר מישהו במכבי תל אביב. אם ארבע שנים רדפו אחריו ולא זיהו את ההזדמנות שהוא רוצה לחזור, איחרו את הרכבת", אמרו בסביבת המועדון.

כעת גורמים שונים מנסים בימים האחרונים לקשור את אדי גוטליב לצהובים אבל היו מי שהגדירו את ההחתמה הזו כהודאה בטעות: "זה יהיה מהלך של חוסר כבוד".


איחרו את הרכבת, גרשון בירוק (ערן לוף)

במועדון מקווים להשלים את מצבת הרכש כאשר על הפרק קשר זר נוסף שעתיד לאייש את אגף שמאל אך ייתכן ויגיע קשר לאמצע המגרש ומאחורי הקלעים הצהובים עובדים על הנחתת רכש בימים הקרובים.

הזרים כריסטיאן באטוקיו וטינו-סוון סושיץ' טרם נכנסו לכושר מלא ונדמה שלבוסני ייקח זמן להסיר את החלודה. "מצפים מהם לתפוס מנהיגות, אבל זה ייקח זמן", העידו בסביבת המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי