אלחמיד חתם בב"ש ל-5 שנים: "טרנר זה הבית החדש שלי"

חאתם עבד אלחמיד במדי הפועל ב"ש
חאתם עבד אלחמיד במדי הפועל ב"ש | אתר רשמי

אלופת ישראל רכשה ממ.ס אשדוד את הבלם המוכשר, שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות והוצג באדום: "מודה על ההזדמנות שניתנה לי". הקשר דן ביטון עשה את הדרך ההפוכה בחוזה ארוך טווח

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודיעה הבוקר (שלישי) שהגיעה להסכמות עם מ.ס אשדוד על העברתו של הבלם חאתם עבד אלחמיד, ואחר הצהריים, שעה קלה לפני האימון המסכם לקראת מאריבור, השחקן חתם לחמש שנים  בשורות האלופה לאחר שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות.

הפציעה של מיגל ויטור, שסובל מפגיעה ברצועה, גרמה לראשי האלופה לזרז את העסקה לצירופו של הבלם בן ה-26 מתוך תקווה שיוכל להשתתף כבר בצמד המשחקים בפלייאוף ליגת האלופות מול מאריבור הסלובנית – והוא צפוי להירשם במהרה כדי שיוכל ליטול חלק כבר מחר, אם ברק בכר ירצה בכך, או לכל הפחות בגומלין בשבוע הבא.

"אני שמח מאוד להצטרף לאלופת המדינה ולהפוך את אצטדיון טרנר לבית החדש שלי. אני רוצה להודות למ.ס אשדוד על ההזדמנות שנתנו לי ומקווה להוכיח את עצמי במגרש במדי הפועל באר שבע", אמר חאתם עבד אלחמיד לאתר הרשמי לאתר חתימתו באדום. ההערכה היא כי תמורת רכישת מחצית מכרטיסו תשלם הפועל באר שבע לאשדוד יותר ממיליון יורו.


אלחמיד בביתו החדש. הבכורה מול מאריבור? (האתר הרשמי)

אלחמיד החל את דרכו במחלקת הנוער של בני סכנין ובגיל 18 עבר למכבי תל אביב. ב-2010 כבר ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת של הצהובים ובפברואר 2011 הושאל לשרלרואה הבלגית במדיה שותף במשחק אחד בלבד. בספטמבר 2011 חתם במ.ס אשדוד ושיחק בשורותיה שלוש שנים וחצי לפני שעבר בינואר 2015 לחצי שנה בדינמו בוקרשט הרומנית.

בקיץ 2015 רכשה גנט את כרטיסו של אלחמיד ממ.ס אשדוד, אבל כעבור שנה הושאל בחזרה לקבוצה מעיר הנמל. בקיץ האחרון רכשה אשדוד בחזרה את כרטיסו כחלק מהעסקה בה עבר אור אינברום לקבוצה הבלגית.

אלחמיד. מעבר גדול (דני מרון)
אלחמיד. מעבר גדול (דני מרון)

במקביל מימשה מ.ס אשדוד את האופציה על הקשר דן ביטון, שכזכור הגיע בהשאלה לשנתיים וכעת נרכש על ידי המועדון וחתם על חוזה חדש וארוך טווח. עדיין לא ברור אם מסכום מכירתו של אלחמיד יקוזזו דמי מכירתו של דן ביטון, שכזכור סיים עונת השאלה מתוך שתיים באשדוד, ובתום העונה הבאה הייתה לקבוצה מעיר הנמל האופציה לרכוש את כרטיסו, אולם זו מומשה כבר עכשיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי