בבית"ר מעריכים: "הגיוני יותר שמימר לא יאמן במחזור הראשון"

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

גורם המעורה בנעשה בירושלים מספר לספורט1: "הגרזן כבר מונף. טביב רק מחכה לשחרר". בקבוצה טענו כי אימון הבוקר התנהל באווירה רגילה, כחילה עדיין בספק ליום ראשון מול מכבי ת"א

(גודל טקסט)

 בצל המתיחות החדשה בין מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר לבעלים אלי טביב, חזרה הקבוצה מהבירה להתאמן היום (שלישי) לקראת המפגש במחזור הפתיחה מול מכבי תל אביב בנתניה, ביום ראשון הקרוב ׁׁׁ(21:00).

בינתיים מימר ניסה לשדר "עסקים כרגיל" ואמר לשחקנים: "שימו את הכל בצד, בואו נתרכז במשחק ביום ראשון". האימון התקיים "באווירה רגילה לגמרי", כך טענו בקבוצה, אך יחד עם זאת, מתחת לפני השטח הכל מבעבע ונראה שימיו של שרון מימר בקבוצה ספורים.

גורם המעורה בפרטים אמר: "רק אם מימר יפנה מיוזמתו לטביב ויתנצל, יש לו אפשרות לשרוד. הסיכוי שמימר יאמן מול מכבי? 60-40 לטובת זה שהוא לא יהיה על הקווים. הגרזן כבר מונף. טביב רק מחכה לשחרר אותו".


טביב ואוחנה בפתיחת העונה. "הגרזן כבר מונף" (דני מרון)

בקבוצה כבר מדברים על היום שאחרי מימר כשהשם החזק הוא של גיא לוי, שהגיע לקבוצה באמצע עונת 2014/15 במקומו של מנחם קורצקי והצליח להוביל אותה לאירופה לראשונה זה שבע שנים. במישור המקצועי, טל כחילה לא התאמן בשל הפציעה שיש לו באף וזאת על פי הנחיית הרופא. הבלם, שתפס מקום בהרכב, עדיין בספק למפגש מול מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי