רשמית: מאור בוזגלו סיכם לשלוש שנים במכבי חיפה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הקשר השלים את חזרתו לקבוצה מהכרמל באופן רשמי. הירוקים הודיעו: "הילד שב הביתה". יעקב בוזגלו: "התקבלנו בחום".

(גודל טקסט)
הכתובת הייתה על הקיר כבר תקופה ארוכה והיום (רביעי) זה הפך לרשמי. מאור בוזגלו, שעל הסיכום המתקרב עם מכבי חיפה פורסם לראשונה בספורט1, סיכם לשלוש שנים בקבוצתו של גיא לוזון. הירוקים הודיעו בקצרה: "הילד שב הביתה" ובכך הציגו את הרכש ה-12 שלהם העונה.  


בוזגלו, שבימים אלה נמצא בשיקום מהפציעה הקשה שעבר בברכו, חזר לפני כחודש לאימונים והוא צפוי לשוב לשחק כדורגל בעוד כחודשיים, אולי מעט יותר. המגעים בין הצדדים נמשכו תקופה ארוכה ולמרות ניסיונות של מכבי ת"א להיכנס לתמונה, החליטו בוזגלו ומשפחתו שהשחקן ישוב ללבוש ירוק. הצדדים נפגשו מספר פעמים ובשבוע שעבר הגיעו לסיכום בעל פה, שהפך היום לסיכום רשמי. 




השחקן ירוויח כחצי מיליון יורו לעונה ויקבל מענקים על הישגים קבוצתיים. במכבי חיפה טרם קיבלו החלטה מתי וכיצד יוצג השחקן כאשר אחת האופציות שעלו היא להציג אותו לפני משחק הבית הקרוב מול הפועל באר שבע.

Back home pic.twitter.com/XdzCjdREFb

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) August 23, 2017

הקשר בן ה-29 הצטרף למכבי חיפה בגיל נערים לאחר ששיחק באקדמיה של ליון הצרפתית. לאחר שתי עונות השאלה בהפועל פתח תקווה ובבני סכנין הוא נמכר למכבי ת"א בסכום חסר תקדים במונחים של הכדורגל הישראלי. מאז עבר גם בסטנדרד ליאז' ובהפועל באר שבע איתה זכה בשתי אליפויות רצופות.


בוזגלו, שישוב ללבוש ירוק אחרי 10 שנים, יהיה הרכש ה-12 של מכבי חיפה. קצב ההחלמה שלו מהניתוח שעבר לאיחוי הרצועה הצולבת משביע רצון והציפייה היא שיהיה כשיר למשחק סביב נובמבר, לקראת תום הסיבוב הראשון בליגת העל. הוא צפוי ללבוש את החולצה מספר 11. 



שוב ירוק. מאור בוזגלו (ערן לוף) 






האב יעקב בוזגלו הגיב להחתמה בתכנית הספורט של 103FM: "מכבי חיפה זה הבית האמתי שלו. זה נכון שבהפועל באר שבע הוא הגיע לדברים יותר גדולים. הכל סגור ומסוגר. ההסכם פשוט עדיין לא הועלה על הכתב. אין לי הגבלה על דיבורים במסגרת החוזה, אני יכול לדבר מתי שאני רוצה. אנחנו במדינה דמוקרטית. אף פעם לא ישבתי מאחורי המאמן. התקבלנו בחום על ידי מכבי חיפה. ההצגה לא תהיה לפני המשחק נגד ב"ש. אני לא חושב שאנחנו צריכים לעשות דווקא לאף אחד. מאור יוצג כשתהיה הסיטואציה הטובה והמתאימה. אני חושב שזה לא נכון לעשות את זה מול ב"ש. הפועל ב"ש בהחלט רצתה אותו, לפחות לפי מה שהם טענו. מאור חסר להפועל ב"ש? אני אומר תמיד: 'מי שלא משחק חסר'".  


 



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי