שרון מימר יסיים את דרכו בבית"ר ירושלים, גיא לוי צפוי להחליפו

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

המאמן שהגיע מכפר סבא יעזוב את הקבוצה מהבירה לאור המחלוקות מול אלי טביב בתום פחות משנה בתפקיד. האקס שהוביל את המועדון לכרטיס לאירופה צפוי לשוב. המועדון הכחיש פרידה רשמית

(גודל טקסט)
שרון מימר יסיים את דרכו בבית"ר ירושלים. המאמן שהגיע בעונה לבית"ר והוביל את הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה והשיג את הכרטיס לאירופה צפוי לקבל הודעה על פרידה אחרי קצת פחות משנה בתפקידו. בין הצדדים מתנהל משא ומתן על גובה הפיצויים ולכן נדחית ההודעה הרשמית בנושא.


המתיחות בין הבעלים אלי לטביב למאמן שהגיע מהפועל כפר סבא שגעשה אחרי ה-4:0 לבוטב פלובדיב, לא נרגעה והובילה לסיום דרכו של מימר בבירה כאשר המאמן יקבל את ההודעה ממחזיק זכויות הניהול, אלי אוחנה. 


  • שרון מימר בראיון: "לא היה נתק עם טביב אחרי ההדחה מאירופה"


סלע המחלוקות נבע סביב שיתופם של המגן אנטואן קונטה כבלם למרות העדפתו של מימר לשלבו כמו אשתקד באגף. במקביל, הצבתו של דוד קלטינס כמגן ולא כקשר למרות רצונו של הבעלים לראות באגף את אבישי כהן ואת הקשר הצעיר במקומו הטבעי. מחלוקת נוספת התרחשה ב-2:1 להפועל אשקלון במחזור האחרון בגביע הטוטו כאשר השוער הצעיר סתיו שושן שגילה יכולת טובה ב-0:3 על הפועל באר שבע בגביע הטוטו, הוצב על הספסל בהפסד לטובתו של בוריס קליימן, שסובל מירידה בכושרו לפי דעתו של הבעלים.


בית"ר ירושלים הוציאה הודעה בנושא והכחישה את פיטוריו של המאמן: "אין אמת בפרסומים לפיהם מאמן הקבוצה שרון מימר פוטר ובמקומו מונה גיא לוי. הדברים מול שרון מימר אינם סגורים ולכן, כל עוד הוא המאמן, לא יסוכם דבר מול שום מאמן אחר וכל פרסום אחר פרט להודעה רשמית מטעם המועדון היא על אחריות הגוף המפרסם".



שושן, עוד סלע מחלוקת (דני מרון)


מי שצפוי להתמנות למחליפו של מימר הוא גיא לוי שלא אימן מאז הקדנציה הקצרה בהפועל תל אביב לפני שנתיים, אז הוחלף על הקווים לקראת סיום העונה על ידי אלי גוטמן.



מימר, שריקת הסיום (דני מרון)


לוי בן ה-50 בעצמו פוטר מבית"ר ב-2015 למרות שהשיג את הכרטיס לאירופה בעונת 2014-15 לאחר שהחליף את מנחם קורצקי בתפקיד. לוי הוחלף בידי סלובדאן דראפיץ' שעזב בתום עונה שלמה בבירה ומונה למאמן מכבי נתניה.



גיא לוי, חוזר לקדמת הבמה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי