הבלמים עידו לוי ודין מימוני על הכוונת של מ.ס אשדוד

עידו לוי. ברעננה בונים על שער נקי
עידו לוי. ברעננה בונים על שער נקי | צילום: דני מרון

בעיר הנמל מחפשים להתחזק אחרי עזיבת אלחמיד. בלמי רעננה וקריית שמונה ברשימות של עטר. גם דידייה ברוסו מועמד

(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני משחק הליגה הראשון מול מכבי פתח תקווה באצטדיון הי"א (שבת, 18:00, ספורט4), מ.ס אשדוד מנסה למלא את החלל שהותיר הבלם חאתם עבד אלחמיד, שחתם בהפועל באר שבע לחמש שנים. עוד לפני עזיבת אלחמיד חיפשו בקבוצה בלם במקומו של הברזילאי פבריסיו שעזב לפני כשבועיים, וכעת הם נותרו עם בלם אחד בסגל.

רק ניר ברדע (21), שנחשב להבטחה גדולה, הוא בלם טבעי. "אנחנו נמצאים במירוץ להחתמת בלם", אמרו במועדון. בין השמות שבמועדון אמרו שהם אופציה ישנם דין מימוני, בלמה של עירוני קריית שמונה שלא אמור לקבל מקום ב-11 של חיים סילבס, ועידו לוי (הפועל רעננה), ששיחק והתקדם אצל ראובן עטר בתקופתם המשותפת במכבי נתניה.

בקישור, המועמד התמידי הוא שחקן נוסף של קריית שמונה – דידייה ברוסו, שעוד בעונה שעברה אשדוד רצתה. בקיץ הקודם אף התקיים מו"מ מתקדם בין הצדדים, אך לבסוף החוף השנהבי נשאר בקבוצה של איזי שרצקי.

בחזרה למשחק בשבת, אם לא מספיק הסגל החסר גם המגן קרלו ברוצ'יץ' נמצא בספק עקב נקע בקרסול, כשרק ביום חמישי יידעו במועדון אם הוא כשיר. חשוב כמובן להזכיר את הפציעה של השוער יואב ג'ראפי, ששבר את ידו ובמועדון מקווים שהוא יהיה כשיר למשחק במחזור השלישי מול עירוני קריית שמונה בבית.


ברוסו, מבוקש בעיר הנמל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי