מאמצים לסגור את עסקת אלירן עטר כבר בשעות הקרובות

אלירן עטר
אלירן עטר | אודי ציטיאט

לאחר שמכבי ת"א דחתה את האפשרות להעביר את אזולאי למכבי חיפה במסגרת ההסכם, הצדדים ייפגשו בקרוב בתקווה להודיע באופן רשמי על חזרתו של החלוץ למועדון הצהוב. מאמן דרבי קאונטי: "בלאקמן בשיחות עם מכבי ת"א"

(גודל טקסט)

למרות מגעים שנמשכו בשעות הלילה (בין שלישי לרביעי) עסקת אלירן עטר עדיין לא הושלמה. מכבי ת"א לא הסכימה להעביר למכבי חיפה מיליון יורו ואת שלומי אזולאי ועל כן הבוקר תיערך פגישה נוספת ובה ידונו רק על מעברו של החלוץ.

הצהובים אמרו שיהיו מוכנים להעביר את אזולאי ועוד 650 אלף יורו, אבל הירוקים סירבו להצעה. במועדון מהכרמל עדיין דורשים 1.2 מיליון יורו, אך מוכנים להתפשר בנוגע לבונוסים.

שני הצדדים מעוניינים להגיע להסכם כבר בשעות הקרובות כדי לאפשר לעטר להצטרף לסגנית האלופה באוסטריה עוד לפני המשחק מול אלטאך בפלייאוף הליגה האירופית (חמישי, 21:30, ספורט1).

המאמן ג'ורדי קרויף הנמצא עם הקבוצה באוסטריה לוחץ לחתום באופן רשמי במהירות האפשרית ומקבל עידכונים שוטפים על הנעשה. בהנהלת המועדון נמצאים גם בקשר ישיר עם הבעלים מיץ' גולדהאר שמאשר כל מהלך באופן פרטני. גורמים המקורבים למועדון מעריכים שהעסקה תושלם במהלך היום.

אלירן עטר. יחזור לצהוב (אודי ציטיאט)
אלירן עטר. יחזור לצהוב (אודי ציטיאט)

בנוסף, ברשת BBC האנגלית נטען אמש שהקשר האחורי ג'ו לדלי קיבל הצעה מקבוצה בישראל, ככל הנראה מכבי ת"א, אך כרגע הוא מעדיף לשקול אופציות נוספות. מאמן דרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ סיפר ל-BBC על האפשרות לפיה החלוץ היהודי-אנגלי ניק בלאקמן יעבור לצהובים: "אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים לתת לו לשחק כדורגל בשביל השפיות שלו. הוא נסע לישראל כדי לדבר איתם על השאלה, אבל לא בטוח שהוא ישחק שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי