שרדו את ביה"ד: נעים וקלינגר יעמדו על הקווים בשבת

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

הדיינים לובין וזועבי-פרהום הסתפקו בעונשים על תנאי וכך יוכלו השניים לעמוד זה מול זה במשחק בין הפועל אשקלון להפועל חיפה. בית"ר נקנסה ב-5,000 שקל, נתניה ב-2,000

(גודל טקסט)

יובל נעים וניר קלינגר יוכלו לנהל את המשחק בין הקבוצות שלהם ביום שבת (19:15, שידור ישיר בספורט2) לאחר שביה"ד המשמעתי הסתפק הערב (רביעי) בעונשים קלים נגד מאמני הפועל אשקלון והפועל חיפה (בהתאמה). נעים וקלינגר ספגו רק עונשי הרחקה על תנאי. בנוסף נקנסה בית"ר ירושלים ב-5,000 שקל על כך שאחד מאוהדיה השליך חפץ לעבר הקוון.

נעים נקנס ב-2,000 שקלים ובנוסף הוארך עונש על תנאי שהיה נגדו עד ינואר 2018 בשנה נוספת. הדיין נעם ליובין הקל על נעים בגלל שמדובר רק בפתיחת העונה, על אף שהמאמן הודה בכך שפנה לקוון ואמר "איך אתה לא רואה אאוט לטובתנו". ההרחקה הגיעה לאחר שהמשיך לשוחח עם הקוון, חרף בקשתוש של שופט המשחק אלון יפת.

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה, הורחק הערב (רביעי) משני משחקים על תנאי וקנס של 2,000 שקלים. הדיינית עו"ד וופא זועבי-פרהום, בשנה הראשונה שלו בביה"ד, אמנם הרשיעה את קלינגר למרות שטען שצעק "ביזיון" לעבר שחקניו ולא לעבר השופט ב-4:1 נגד מכבי חיפה בגביע הטוטו, טענה שגובתה במכתב מעוזרו מאיר בן מרגי, ועדיין פטרה אותו בעונש קל יחסית.

וכך כתבה זועבי-פרהום בהחלטתה: "הנאשם טען שלא אמר 'ביזיון' בניגוד לעדות השופט הרביעי יגאל פריד שהתעקש שהדברים נאמרו. אינני מתעכבת על כך משום שקלינגר כן הודה שאמר "חבורה של ליצנים" וגם אם אמר זאת לשחקניו מדובר בהתנהגות בלתי הולמת, וזה האישום שאנחנו עוסקים בו כאן ולא בהעלבת שופטים".


אוהדי בית"ר. אוהד בודד גרם לקנס כספי (עדי אבישי)

בית"ר ירושלים נקנסה ב-5,000 שקלים לאחר שהודתה כי אחד מאוהדיה השליך חפץ שלא פגע בקוון וטענה כי אמנם היה זה משחק בית שלה, אך הוא לא נערך באצטדיונה ועל אף ששכרה 90 מאבטחים ומצלמות לא הצליחה לאתר את אותו פורע חוק. הדיין התחשב בנסיבות ובעובדה שמדובר רק בפתיחת העונה, אך הזהיר לקראת המשך העונה.

מכבי נתניה נקנסה ב-5,000 ש"ח על זריקת כוס משקה ב-3:2 הדרמטי למכבי פתח תקווה במסגרת גביע הטוטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי