גאל אונדואה הקמרוני ינחת הלילה בישראל וייבחן בבני יהודה

עבדו טראורה
עבדו טראורה | צילום : GettyImages

הקשר בן ה-21 שיחק במחלקת הנוער של לוקומוטיב מוסקבה ובבוגרים של צסק"א, וינסה להרשים את יוסי אבוקסיס. במקביל עבדו טראורה שוחרר, ומחזיקת הגביע זקוקה בעיקר לחיזוק איכותי במרכז ההגנה

(גודל טקסט)

שחקני בני יהודה נהנים היום (שישי) מיום חופשי, וישובו להתאמן מחר (שבת) לקראת המשחק ביום שני באצטדיון המושבה נגד מכבי חיפה (20:30, שידור ישיר בספורט1). מי שעוד יהיה שם הוא גאל אונדואה, קשר בן 21 מקמרון, שינחת הלילה בישראל וייבחן אצל מחזיקת הגביע בימים הקרובים. השחקן, שגדל במחלקת הנוער של לוקומוטיב מוסקבה, נרכש בהמשך על ידי צסק"א מוסקבה, ובעונה שעברה רשם 25 הופעות במדי ואייילי בולדקלאב מדנמרק.


אתמול קיימה בני יהודה משחק אימון נגד הכח רמת גן בהרכב שחקנים משני, ונוצחה 0:2. במשחק שותף לקראת סיומו הקשר הקרואטי אנטוניו מרשיץ' שהחליט להמשיך בקבוצה ולא לעבור למועדון אחר בחו"ל. הקשר ממאלי עבדו טראורה שוחרר, לאחר שלא הצליח להרשים את הצוות המקצועי. במקביל הושאל גאיירה ג'וף לעונה בהפועל רמת השרון.
 


העמדה המרכזית בה מבקש אבוקסיס לחזק את הקבוצה היא בעמדת הבלם. המאמן ממתין לקבל תשובה כבר בתחילת השבוע הבא ממאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, בנושא שאילתו של הקשר אליאל פרץ. נכון ליום שישי הבטיחו כ–9000 אוהדים את מקומם באצטדיון המושבה, מהם למעלה מ–6500 אוהדי מכבי חיפה. הצפי הוא שכ–11 אלף אוהדים יפקדו את היציעים.


טראורה. יחתום לבסוף?
טראורה. יחתום לבסוף?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי