טעון שיפור: הפועל רעננה וקרית שמונה נפרדו ב-0:0 חלש

שמעון אבוחצירה
שמעון אבוחצירה | עד אבישי

המשחק באצטדיון בנתניה התנהל ברובו במרכז המגרש והיה כמעט נטול מצבי הבקעה. דודו אברהם: "הגענו פצועים, תומאש קושיצקי כבר סגור", סילבס: "היה מרגש, ראינו פה קרב חפירות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ליגת העל יצאה לדרך, אך הפועל רעננה ועירוני קרית שמונה כנראה נשארו בחופשת הקיץ, לאחר 0:0 חלש באצטדיון בנתניה במשחק בו פגש חיים סילבס את האקסית. חלוץ הרכש של דודו אברהם, ג'ורדן פושה, היחידי שהצליח להטריד את הגנת היריבה, מנגד אחמד עאבד לא הצליח לבלוט ורק שובל גוזלן הטריד את הקבוצה מהשרון. 

לפני שריקת הפתיחה הפועל רעננה ערכה טקס לכבודו של חיים סילבס, שאימן בשלוש השנים האחרונות את הקבוצה מהשרון. הבעלים, אשר אלון, העניק למאמן מגן הוקרה. גם ההמשך היה ידידותי. 

מאמן רעננה, דודו אברהם: "המשחק לצופה מהצד נראה די משעמם ואני מבין את זה. לא היו הרבה מצבים, אבל בחצי הראשון עשינו את מה שעבדנו עליו ומבחינה טקטית זה עבד. היינו הרבה יותר דומיננטיים במשחק, אבל לצערי לא הגענו למספיק מצבים ולא היינו מספיק מרוכזים מבחינת הסיומת. בחצי השני קריית שמונה היו טיפה יותר טובים והמשחק היה מבולגן. בסך הכל אני לא מאוכזב ולא מרוצה".

על הקבוצה: "הגענו פצועים וחבולים, מוחמד שכר היה מורחק ועמנואל אמבולה נפצע באימון. ירדן כהן התאמן רק מיום ראשון ועידו לוי עדיין סוחב פציעה. שמח שעברנו את זה בשלום. אני מאוד מרוצה מג'ורדן פושה, למרות שהוא מתקשה כרגע קצת להבקיע. הוא עושה הכל על המגרש ועובד קשה. נביא עוד שחקן איכותי בקישור. תומאש קושיצקי כבר סגר והכל סגור. מרגע שאסף צור קיבל את אפודת השוער הראשון הוא מוכיח את עצמו. יש לי עכשיו שני שוערים טובים, ושניהם יילחמו על המקום בהרכב".

דודו אברהם. הסתדר עם השחקנים שיש (עדי אבישי)
דודו אברהם. הסתדר עם השחקנים שיש (עדי אבישי)

חיים סילבס, שפגש את האקסית: "היה מרגש ונחמד, אבל ברגע שהתחילה העבודה התרכזנו במשחק. שיעממנו. מבחינת כוונות ורצון יש הרבה וגם כלים התקפיים, אבל לא הצלחנו לייצר דברים התקפיים מול קבוצה חזקה ולא פראיירית. שילמתי על מה שבניתי בשנים האחרונות. ראינו פה קרב חפירות. שלחתי כלים התקפיים, אבל לא הצלחנו. קריית שמונה לא צריכה להיות מבסוטה מתיקו. אני שובר את הראש איך לשפר את זה. אין משהו שגורם לי להיות מרוצה מהמשחק הזה. מצד שני זו קבוצה חדשה ודברים צריכים להידבק. איסמעיל ריאן הגיע אלינו רק לפני שבוע וחצי. לגבי סאן מנחם, ברגע שיהיו דברים סגורים נשתף אתכם בכוונות. אי אפשר להוסיף שחקנים בלי סוף".

המחצית הראשונה החלה עם שליטתה של רעננה. בדקה השישית בעיטה חופשית של פושה פגעה בחומה וכמעט הכניעה את איתמר ניצן, לאחר שהכדור חלף במעט מעל המשקוף. חמש דקות לאחר מכן הצרפתי שוב בחן את ניצן בבעיטה מחוץ לרחבה, השוער קלט ללא בעיה. ההזדמנות הראשונה של קרית שמונה הגיעה בדקה 27, שנייג'ל האסלביינק קיבל כדור ברחבה, הסתובב בצורה נהדרת ובעט לא טוב החוצה. דקה לאחר מכן גוזלן בעט חזק מחוץ לרחבה, אך הכדור הלך החוצה. המחצית הראשונה נגמרה ב-0:0.

איסמעיל ריאן. משחק חלש לקשר (עדי אבישי)
איסמעיל ריאן. משחק חלש לקשר (עדי אבישי)

הקצב במחצית השנייה השתפר במעט מהמחצית הראשונה. בדקה ה-55 שמעון אבוחצירה בעט מ-20 מטרים לא טוב והכדור הלך החוצה. קרן של עאבד בדקה ה-70 מצאה את גוזלן ברחבה, אך החלוץ נגח החוצה. המשחק הסתיים ב-0:0 משעמם. ק"ש עמוסת הציפיות בוודאי קיוותה לפתיחה טובה יותר. רעננה המשיכה את הקו מהעונה שעברה והוכיחה שהיא נותרה קבוצה קשה. 

הרכבים
הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, מוחמד עלי קמארה, ירדן כהן, בן בנימין, יובל טיטלמן (שניר שוקר, 64), רועי שוקרני (אלי בבייב, 89), ג'ורדן פושה, שמעון אבוחצירה (דור חוגי, 81).

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, איאד אבו עביד, קרלוס קוויאר, מרכוס דיניז, אחמד עאבד (אמיר נסאר, 83), עדן שמיר, אפונסו טיירה (עידו דוידוב, 57), איסמעיל ריאן (שלומי אזולאי, 57), דידייה ברוסו, שובל גוזלן, נייג'ל האסלביינק.

חיים סילבס ואשר אלון. המאמן קיבל כבוד גדול (עדי אבישי)
חיים סילבס ואשר אלון. המאמן קיבל כבוד גדול (עדי אבישי)

מהלך משחק
דקה 6: בעיטה חופשית מ-18 מטרים של פושה פגעה בחומה, כמעט נכנסה ובסוף יצאה לקרן.

דקה 11: פושה קיבל מסירה מאבוחוצירה, בחן את ניצן מ-18 מטרים והשוער היה מוכן.

יובל טיטלמן. הקשר שומר על מרכז המגרש (עדי אבישי)
יובל טיטלמן. הקשר שומר על מרכז המגרש (עדי אבישי)

דקה 27: הזדמנות ראשונה לקריית שמונה. גוזלן מצא את האסלביינק ברחבה, ההולנדי הסתובב נהדר, אך בעט ברשלנות החוצה.

דקה 28: גוזלן בעט שטוח וחד מ-18 מטרים, והכדור חלף סמוך לקורה.

דקה 40: שוקרני שלח את פושה לבדו מול ניצן, אך השוער הקדים את החלוץ הצרפתי וקלט את הכדור ברחבה.

ג'ורדן פושה. היחידי שאיים על שערו של ניתן (עדי אבישי)
ג'ורדן פושה. היחידי שאיים על שערו של ניתן (עדי אבישי)

דקה 55: אבוחצירה בעט מ-20 מטרים, אך הכדור הלך החוצה.

דקה 70: המשחק מתנהל ברובו במרכז המגרש, ושתי הקבוצות מתקשות להגיע למצבי הבקעה.

דקה 72: קרן של עאבד מגיעה לראשו של גוזלן, אך החלוץ הצעיר נגח החוצה.

קרלוס קוויאר. משחק טוב של הבלם הוותיק (עדי אבישי)
קרלוס קוויאר. משחק טוב של הבלם הוותיק (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי