יוסי אבוקסיס לפני מכבי חיפה: מחר מתחיל הדבר האמיתי

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

הכתומים ערכו מסיבת עיתונאים לקראת משחק הפתיחה מול מכבי חיפה (שני, 20:30, ספורט1), המאמן: "יהיה קשה אבל נוכל לעשות תוצאה טובה כמו נגד זניט"

(גודל טקסט)

בני יהודה קיימה מסיבת עיתונאים לקראת משחק פתיחת העונה מול מכבי חיפה(שני, 20:30, ספורט1). הכתומים חוו קיץ מוצלח, במיוחד לאחר הניצחון חוץ על זניט סנט פטרסבורג במוקדמות הליגה האירופית. 

אבוקסיס: "למרות התוצאות הטובות מפתיחת העונה באירופה וגביע הטוטו, אנחנו מגיעים מחר למשחק האמיתי. אני מתרגש מפתיחת העונה, זו קבוצה שאני חוזר אליה. עשינו הכנה טובה, היו לנו כמה משחקים ברצף, אבל עברנו אותם בלי פציעות. זה היה החשש שלי, ובגלל זה עשינו ניסויים בהרכבים בגביע הטוטו. אלו היו משחקי הכנה טובים, ומחר מתחיל הדבר האמיתי".

המשחק נגד זניט: "לא שיחקנו הגנתי. לא הייתה קבוצה ישראלית ששיחקה משחק כזה קשה, הגענו לכמה מצבים טובים במשחק הזה. נגד באר שבע צריך היה לדעת להתמודד עם הכלים שיש. חובת ההוכחה היא עליי ועל כל הקבוצה כדי לעשות עונה טובה. אנחנו עובדים קשה, בטח בהכנה כזו קשה וצפופה. אני רוצה שהקהל ימחא כפיים גם אם הקבוצה מפסידה כמו נגד באר שבע, שיידעו שאנחנו נותנים הכל על הדשא".

יוסי אבוקסיס.
יוסי אבוקסיס."עשינו הכנה טובה" (אודי ציטיאט)

מכבי חיפה: "הם בכל שנה עושים רכש גדול בתקציב ענק, הם צירפו המון שחקנים. יהיה קשה, אבל נבוא מוכנים כמו שבאנו נגד זניט וטרנצ'ין. אם נבוא מוכנים כמו במשחקים ההם נוציא תוצאה טובה מחר. יש לנו סגל מלא למשחק. ראינו במשחק מול נתניה את השחקנים שחוקים ושחוטים מעייפות, אבל נחנו והסגל כולו בריא לקראת המשחק מחר".

ציפיות לעונה הקרובה: "תמיד יש ציפיות. אני לא מסתכל על העונה שעברה. אני אימנתי בסכנין, בני יהודה כמעט ירדה אבל לקחה גביע. כל הדברים האלו הם בעבר מבחינתי. אני מסתכל על העונה הקרובה ועל ההצלחה של הקבוצה".

איציק עזוז. מרגש לפתוח עונה כמחזיקת גביע
איציק עזוז. מרגש לפתוח עונה כמחזיקת גביע" (ערן לוף)

הקפטן איציק עזוז: "כל עונה וההתרגשות שלה. מרגש לפתוח עונה לאחר שלקחנו גביע. הכל יכול לקרות נגד חיפה. הם קבוצה טובה, אנחנו מבחינתנו נבוא לקחת ניצחון, אבל יהיה משחק קשה. יש לנו סגל צעיר ומוכשר. הסגל עדיין לא סופי, אבל יש המון כשרון ויש עם מה לצאת לקרב".

בבני יהודה נערכים להגעתם של 10,000 צופים לאצטדיון המושבה. 4,000 אוהדי בני יהודה ומעל 6,000 של מכבי חיפה. המאמן יוסי אבוקסיס ימשיך לשחק במערך של שלושה בלמים. הכוונה היא לצופף את מרכז המגרש ולהתבסס על מעבר מהיר ליציאה להתקפות מעבר מתפרצות.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, איציק עזוז, פז בן ארי, עאיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי גורדנה, אלמוג בוזגלו, נריוס ואלסקיס, מאוויס צ'יבוטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי