מקלארן יסכם במכבי תל אביב וימונה ליועץ מקצועי

סטיב מקלארן
סטיב מקלארן | צילום: דני מרון

תנאיו של אקס נבחרת אנגליה סוכמו והוא יצטרף לצהובים לאחר שצפה ב-3:0 לבית"ר. ג'ורדי שספג הפסד ראשון: "עטר? נעשה את החושבים שלנו לגבי סגל". לבנדה: "למימר יש חלק. אשמח להישאר כאן"

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים רמסה הערב (ראשון) 0:3 את מכבי תל אביב במחזור הפתיחה של ליגת העל ורשמה הצהרת כוונות מרשימה. בלאגן בחוץ אבל על המגרש דווקא החבורה מהבירה נראתה מחוברת הרבה יותר מזו של ג'ורדי קרויף.



מאמן נבחרת אנגליה לשעבר, סטיב מקלארן, שצפה במשחק עם אנשי מכבי תל אביב הסכים על פי פרסומים באנגליה להצעת הצהובים וישמש כיועץ מקצועי לג'ורדי קרויף. מקלארן צפה בסיום בטלוויזיה בקרויף מתראיין והוברח על ידי אנשי המועדון מהתקשורת. קרויף עצמו סירב להתייחס לעניין מקלארן במסיבת העיתונאים, אך טען כי המועדון יגיב בנושא בקרוב.


מקלארן, שהגיע היום בפעם השנייה לישראל, דחה את הצעת הארטס הסקוטית ובתום פגישה מחר אמור לסגור סופית את תנאיו. האנגלי בן ה-56 שסיים את תפקידו בדרבי קאונטי בחודש מרץ הדריך בעבר את קרויף השחקן כשעבד בצוות של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד בסוף שנות ה-90.  


סטיב מקלארן. בדרך לקריית שלום (דני מרון)
סטיב מקלארן. בדרך לקריית שלום (דני מרון)


ג'ורדי קרויף התייחס למשחק: "זה לא מה שרצינו וציפינו. נתנו להם מרווח, לא היינו מרוכזים. הם עשו מתפרצות טובות, היו לנו כמה הזדמנות ולא ניצלנו אותם. לא היינו מספיק ארגסיבים. כשנותנים לבית"ר מרחב היא מענישה אותך. תמיד קשה לנו בית"ר".


ההפסד הראשון כמאמן: "אנחנו לא אוהבים להפסיד בכל סיטואציה, אך צריך להיות טובים יותר".


הסגל: "נעשה מה שאנחנו מתכננים לעשות ונלך עם שלנו. אין לנו הרבה זמן להתאמן, כל שלושה משחקים יש לנו משחק, אבל צריך להתמקד בחמישי".



שכטר חוגג על מכבי ת"א (דני מרון)


צירוף אלירן עטר: "תודה על הניסיון אבל לא אתייחס לזה".


המאבק מול באר שבע: "הליגה היא מרתון, נצטרך להתאושש מזה".


המשימה באירופה: "זה תמיד משהו שמשפיע, נצטרך לעשות שיעורי בית ולעשות את מה שאננחו רוצים".


יובל שפונגין. המגן לא הצליח לעצור את ההתקפה הבית

יובל שפונגין. המגן לא הצליח לעצור את ההתקפה הבית"רית (דני מרון)


דור מיכה
המאוכזב התייחס גם הוא להפסד: "אף פעם לא טוב להגגיד שטוב שקיבלנו את זה עכשיו, אבל ההפסד הוריד אותנו לקרקע אחרי פתיחה טובה והראה לנו שיש עוד לאן להשתפר".

מה חסר למכבי ת"א: "ניצחנו שמונה משחקים ולא אמרו שמשהו חסר. ככה זה בתחילת שנה, למרות שפתחתנו טוב. צריכים להמשיך הלאה".

אם בית"ר היא הסוס השחור של מכבי ת"א: "אי אפשר להתווכח עם תוצאות. ברור שלא הולך לנו כל כך נגדם ונצטרך להרים את עצמנו". 

אליפות: "ברור שזה אפשרי, זה רק מחזור ראשון. במצבים כאלה אפשר להיכנס לדיכאון, אבל זה לא האופי שלנו ויש לנו משימה חשובה מאוד יום חמישי".


איתי שכטר. לא הפסיק להטריד את הגנת הצהובים (דני מרון)

איתי שכטר. לא הפסיק להטריד את הגנת הצהובים (דני מרון)


שכטר: " יש פה חבורה של גברים שנתנה את הלב"
מנגד, גיל לבנדה המאושר אמר: "כל הכבוד לשחקנים. נתנו הכל. אמרתי להם 'תירוצים יש בשפע'. מכבי קבוצה מצוינת, שיחקנו חכם. זה יתן קצת שקט וביטחון ונמשיך הלאה".



הפיטורים של מימר: "לשרון יש חלק בזה. כמערכת אנחנו מסתכלים קדימה ורואים איך אפשר להשתפר".


המשך דרכו: "אני מחויב לבית"ר ואעשה מה שיצפו ממני. אני מאמן 20 שנה, נכון שרוב הזמן הייתי במחלקות נוער. מה שיחליטו אעשה בשמחה".




לבנדה, ראוי למשרה? (דני מרון)


 

גיבור המשחק איתי שכטר אמר: "התסריט המקורי היה שננצח 0:1 קטן אחרי השבוע הזה. החבר'ה פה גברים אמיתיים. אמרנו שתירוצים יש הרבה, אבל גברים צריכים לשים את הלב על המגרש ועלינו ונתנו את הדם שלנו. זה סופר חשוב למועדון כדי לתת שקט למערכת ולקהל ואנחנו שמחים מאוד".

אליפות: "כמו שאמרתי בעבר, אליפות לא מדברים, אליפות עושים. אנחנו עדיין לא שם. נכון שנראינו טוב, אבל בואו נשמור קצת על צניעות, נתאמן ונתכונן למשחק מול אשדוד. זה לא סוד שאני נהנה פה מכל רגע, גם ברגעים פחות טובים"

פיטוריו של שרון מימר: "לא נכנס לשיקולים של בעלים, מנהל מקצועי ואנשים מלמעלה. אין ספק ששרון עשה עבודה נפלאה ויש לו חלק בניצחון היום, אבל אנחנו השחקנים צריכים לעשות את העבודה על המגרש. נקווה שנמשיך לשמח את הקהל".



"לא סוד שטוב לי פה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי