אשדוד מפנטזת על בן רייכרט, ניסיון ליצור עסקת השאלה

בן רייכרט
בן רייכרט | טוויטר

הקשר שלא נמצא בתוכניות של זולטה וארחם עשוי להצטרף באמצעות קשריו של סוכנו עם המועדון, השכר הגבוה עלול להכשיל את העסקה

(גודל טקסט)

ב-מ.ס אשדוד ממשיכים לחפש אחר חיזוק, ושם מעניין שהיו שמחים לראות בקבוצה הוא לא אחר מזה של בן רייכרט, הקשר שלא ממש נמצא בתכניות של זולטה וארחם. "מדובר באופציה טובה", אמר גורם במועדון מעיר הנמל. אמנם רייכרט הצהיר בראיון לספורט1 לפני כחודש כי "לא יחזור לישראל", אך היה זה הרבה לפני שנודע על מעמדו הלא טוב בקבוצה בה לא רשם דקת משחק רשמית אחת. 

חשוב לציין שבשני המשחקים הראשונים של וארחם, רייכרט כלל לא היה יכול ליטול חלק בגלל עונש הרחקה שספג מול לא אחרת מאשדוד, אחרי שחבט בחן עזריאל וספג עונש הרחקה משלושה משחקים – אחד בהפועל ת"א, ממנה נעדר במחזור הנעילה שקבע את ירידתה לליגה הלאומית. גם עם תום עונש ההרחקה, לא רשם ולו דקה אחת במחזיקת הגביע הבלגי. סך הכל הקשר לא התלבש בשלושה משחקים בהם יכול היה ליטול חלק.

אשדוד כידוע מצויה בקשרים מצוינים עם סוכנו של רייכרט, דודו דהאן, "סוכן הבית" בעצם של הקבוצה שחתום על עסקאות רבות, האחרונה שבהם העברתו של הבלם חאתם עבד אלחמיד להפועל באר שבע. שכרו של רייכרט אמנם גבוה יחסית, אך אשדוד הכניסה לא מעט כסף הקיץ ממכירתו של אור אינברום לגנט (שלושה מיליון יורו) ושל אלחמיד כאמור. בזכות קשריו הטובים של דהאן בבלגיה אולי יהיה ניתן להגיע לנוסחה של השאלה עם השתתפות בשכר מצד שני הצדדים.

אשדוד משוועת לחיזוק בקישור האחורי והבלם, כשגם בהתקפה היו שמחים לצרף שחקן נוסף. בנושא אחר, עדיין לא ברור אם המגן קרלו ברוצי'ץ', שנעדר ממשחק ההפסד 2:1 למכבי פתח תקווה במחזור הפתיחה, יהיה כשיר למשחק במחזור השני מול בית"ר ירושלים במושבה בעוד שבוע בדיוק.


רייכרט, בדרך חזרה לארץ? (וארחם, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי