בית"ר ירושלים מעוניינת בבלם ההונגרי אדם לאנג

אדם לאנג
אדם לאנג | טוויטר

בתקשורת ההונגרית טוענים ששחקנה בן ה-24 של דיז'ון הצרפתית מחזיק בהצעה מישראל, ולספורט1 נודע שמדובר בקבוצה מהבירה. סופית: לינדזי רוז לא יגיע

(גודל טקסט)
כלי התקשורת בהונגריה טוענים בשעות האחרונות שהבלם אדם לאנג מחזיק בהצעה מישראל ולספורט1 נודע שמדובר בבית"ר ירושלים, שמחפשת אופציות חלופיות בעקבות נפילת העסקה עם לינדזי רוז.

 
לאנג בן ה-24 חתם בעונה בדיז'ון הצרפתית ושותף ב-20 משחקים בכל המסגרות. בחודשים האחרונים מעמדו של השחקן הידרדר והוא שמע לאחרונה ממאמן הנבחרת ההונגרית ברנד שטורק שהוא לא בתוכניות למשחקים הקרובים כיוון שאינו משחק בקבוצתו ולכן החליט לעזוב על מנת לשחק בקביעות.

 



סוכנו של השחקן אישר כי מתקיימים מגעים עם דיז'ון לשחרורו, ובית"ר מעוניינת בעסקת השאלה עם אופציה לרכישה בסיום העונה הנוכחית. לאנג שיחק במולדתו בווספרם, גיור ו-וידאוטון לפני המעבר לצרפת בספטמבר אשתקד. לזכותו 21 הופעות בינלאומיות והוא שיחק את כל 360 הדקות במשחקי הונגריה ביורו 2016. 


הקבוצה מהבירה פעילה מאוד בשוק הצרפתי בשנים האחרונות. בעונה שעברה הביא אלי טביב את אנטואן קונטה מריימס במה שהתגלה כבינגו של הבעלים. בשבועות האחרונים התקיימו גם מגעים עם לינדזי רוז מלוריין והשחקן אף אישר לספורט1 שהוא מעוניין להגיע לישראל, אך כאמור בעקבות נפלית המו"מ פנו הצהובים שחורים לאופציות אחרות.


אדם לאנג. בית
אדם לאנג. בית"ר מעוניינת (טוויטר)


הקבוצה עצמה הוציאה היום הודעה רשמית ובה נכתב כי רוז לא יגיע: "
הבלם הצרפתי לינדזי רוז לא יגיע לשחק בשורות הקבוצה בעונה הקרובה. לאחר שנחתמו כל התנאים מצד השחקן ומצד המועדון, השחקן הביע את רצונו לשחק בבית"ר ירושלים, אך קבוצתו בצרפת (לוריין) סירבה לשחררו למרות הסכמה שנתנה לשחקן ולאנשי המועדון שלנו. כיוון שלוח הזמנים לקראת סגירת חלון ההעברות הוא צפוף, אנו עמלים בכל הכוח על חלופה כדי לצרף בלם לפני תום חלון ההעברות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי