רשמי: פיפ"א אישרה לקני סייף לייצג את נבחרת ארה"ב

קני סייף
קני סייף | צילום: gettyimages

קשר גנט, שזכה ליטול חלק רק במשחקים לא רשמיים במדי נבחרת ישראל, זכה לאישור המיוחל מבחינתו ולא יוכל יותר לשנות את בחירתו. ישחק לראשונה תחת ברוס ארנה בחודש הבא ב"גולד קאפ"

(גודל טקסט)

 האפשרות שקני סייף יבחר לייצג את נבחרת ארצות הברית במקום את נבחרת ישראל ריחפה תקופה ארוכה, חודשים רבים אם לא מעבר לכך עוקב מאמן נבחרת ארצות הברית יורגן קלינסמן אחר קשר גנט ובעבר בני סכנין, הפועל חיפה, עירוני קרית שמונה ועירוני רמת השרון, והערב (חמישי) זה קרה רשמית – כאשר המאמן הוא כבר ברוס ארנה.

קני סייף כבר זומן על ידי המאמן הגרמני לסגל נבחרת ארצות הברית למשחקי הגולד-קאפ (אליפות צפון ומרכז אמריקה) שתחל ב-7 ביולי, וכעת סייף – יליד ארצות הברית יש לציין – החליף רשמית את הנבחרת אותה הוא מייצג, אחרי שפיפ"א אישרה זאת רשמית והבהירה כי מעתה לא יוכל יותר לייצג את נבחרת ישראל.

"נבחרת הכדורגל של ארצות הברית מאשרת כי הקשר קני סייף זכה לאישורה של פיפ"א להחליף מדינה אותה הוא ייצג". סייף כאמור נולד בפנמה סיטי, עיר בפלורידה, אולם כבר בגיל ארבע חזר עם הוריו לישראל. לאישור החריג מפיפ"א זקוק היה סייף מכיוון שהוא ייצג את נבחרות ישראל לגילאים עד 19 ועד 21, כך שעליו היה לפנות לפיפ"א כדי לקבל את האישור להחליף נבחרת – דבר שניתן פעם אחת בלבד לכל שחקן. לסייף גם שתי הופעות במשחקי ידידות בנבחרת הבוגרת, בסך הכל 35 דקות מול נבחרות קרואטיה וסרביה.


בחודש שעבר פרסמנו
 שההתאחדות האמריקאית פנתה למקבילתה הישראלית כדי לברר את מעמדו של סייף, אלא שאז המאמן אלישע לוי לא היסס וטען כי הוא מעוניין בו בסגל הלאומי – אלא שבשני המקרים האחרונים קני סייף הודיע על פציעה ולא נכלל ברשימה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי