הפועל תל אביב פותחת עונה, סתיו שחם יגיע?

סתיו שחם
סתיו שחם | צילום: עדי אבישי

האדומים יפגשו את הפועל רמת גן במסגרת גביע הטוטו של הליגה הלאומית. במועדון בטוחים שבעלי הפועל כפ"ס בעונה החולפת יגיע אחרי שנת צינון, אך הוא הכחיש את המהלך

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב החדשה תצא הערב (חמישי) לדרך ותתארח באצטדיון רמת גן בגביע הטוטו של הליגה הלאומית אצל הפועל ר"ג. במהלך היום תעשה הקבוצה השלמות אחרונות ברשות לבקרה התקציבית כדי להעביר את תקציב 15 מיליון השקלים לעונה הנוכחית, כדי שכל אנשי הצוות המקצועי יוכלו להירשם למשחק.

בסביבת המועדון מדברים על הגעתו בתום העונה של בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם כאחד הבעלים לאחר שנת צינון שחייב לעבור. שחם מצידו הכחיש את המהלך ולמקורביו הבהיר שכבר לא ישוב לכדורגל כבעלים. כזכור, במהלך הבעלות על הפועל כפר סבא, הגיש שחם בחודש ינואר בקשה לקנות את האדומים במהלך הליך הפירוק של המועדון.

לעמדת המנכ"ל אמור להתמנות בקרוב רובי רגב שהיה בשנים האחרונות מנכ"ל הפועל כפר סבא תחת סתיו שחם. בסביבת המועדון סבורים כי אחד הבעלים זאב גרינברג ישקול בסיום העונה את המשך דרכו אבל בשלב זה הוא האיש המוביל את כל הנושא הפיננסי בהפועל תל אביב.

מהסגל ייעדרו אדי גוטליב ואוראל דגני שלא נמצאים בתוכניות הקבוצה. בינתיים, לאחר החלטת הבורר בנימין טמיר להחזיר לאימונים את אוראל דגני, השחקן מקיים רק את אימון ההכנה המקדים יחד עם אדי גוטליב ושאר הסגל ואינו משתתף בתרגולים המקצועיים של הקבוצה הממתינה להמשך הבוררות בעוד כשלושה שבועות.


איוניר. יעלה עם שלושה בלמים (אודי ציטיאט)

המאמן מוטי איוניר יעלה בשיטת המשחק האהובה עליו, עם שלושה בלמים, וההפתעה היא הצבתו של מגן הרכש מהפועל כפר סבא טל בנש כבלם, מהלך שמתורגל מאז הגיע בנש לקבוצה. בהפועל תל אביב מקווים לפתוח את העונה בניצחון והמשחק יהיה מבחן לתמיכת האוהדים בקבוצה במשחקי הליגה הלאומית.

הרכב משוער: אריק ינקו, עידן כהן, ישראל ראש, טל בנש, ברונו סוארס, גיא בדש, אביחי ידין, ניר לקס, מוטי ברשצקי, פדרו גלבאן, עידו אקסברד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי