סטירת לחי: 2:4 לרעננה על מכבי נתניה בגביע הטוטו

דני עמוס
דני עמוס | אודי ציטיאט

דני עמוס תפס יום שחור וגם ההגנה שלו נראתה רע - אבוחצירה עם צמד, פושה וארשיד נהנו מההפקר וכבשו לאורחת. עלי מוחמד וקוגבנייה רק המתיקו את הגלולה

(גודל טקסט)

מכבי נתניה נפרדה הערב (רביעי) רשמית (גם אם לא תיאורטית) מגביע הטוטו אחרי שהפסידה 4:2 להפועל רעננה, אבל זה לא מה שצריך להדאיג את סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. גם לא שני השערים השטותיים שספג דני עמוס. גולים כאלה קורים פעם בעונה. הבעיה הגדולה של המארחים היתה קו ההגנה או האין ההגנה שלה. כולל במחצית השנייה בה שיחק הרכש מקייזרסלאוטרן, טים הויבך.

אל תתלהבו יותר מדי ששחקניו של דודו אברהם כבשו רביעייה, ספק אם זה יקרה להם בליגה. נכון שרעננה הביאה את ג'ורדן פושה, מלך שערי הלאומית, ושמעון אבוחצירה אותת על כשירותו עם צמד ועדיין האורחת פשוט ניצלה כמעט 100% מהמצבים שלה.

דווקא נתניה הרשימה הרבה יותר בחלק ההתקפי, גם בלי ערן לוי שקיבל מנוחה מהמשחק. עלי מוחמד, דידייה קוגבנייה ולאנדרו ריבירו הראו שיש להם הרבה כדורגל ברגליים ואם דראפיץ' את ברדה ייצבו את החלק ההגנתי, נתניה תוכל לחלום גבוה.

הרכבים
מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון (טים הויבך 43), דודי תירם, חגי גולדנברג, קובי מור (ניקו אולסק 11), עלי מוחמד (דיא סבע 46), דידייה קוגבנייה, נפתלי בלאו, עדי קונסטנטינוס, ברק בדש (עדן שרם 60), לאנדרו ריביירו.

הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, עלי קמארה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני (יובל טייטלמן 77), מרקו אדאמוביץ' (בן סביר 55), מוחמד שכר, שמעון אבוחצירה (כארם ארשיד 74), ג'ורדן פושה (שגיא דרור 91).

מהלך המשחק
דקה 14, 0:1 לנתניה  – עלי מוחמד התקדם עם הכדור ממרכז השדה וכשהגיע לאזור ה-16 בעט כדור שטוח ולא חזק, אבל צור איחר בזינוק ונאלץ להוציא כדור מהרשת.


בשלב הזה נתניה עוד חוגגת (אודי ציטיאט)

דקה 26, 1:1 – מוחמד שכר פרץ כמו סופה מימין, חתך את הגנת נתניה והשאיר לשמעון אבוחצירה רק לגלגל לרשת.

דקה 29, 1:2 לרעננה – אוי דני עמוס1: שוער נתניה החל לכדרר משום מה ברחבה, אבוחצירה חטף לו ומסר לעבר פושה שמול שער ריק קבע מהפך.


עמוס. ערב שירצה ממש לשכוח (אודי ציטיאט)

דקה 33, 1:3 – אוי דני עמוס2: אדאמוביץ הגביה כדור חופשי משמאל שהלך לעברו של שוער נתניה. עמוס פרש ידיים והכדור עבר דרכן, קיפץ על הדשא ואבוחצירה דחק אותו לרשת, באחד השערים הקלים בקריירה.


דקה 39 –
 קמארה פרץ בלי הפרעה לרחבת נתניה והגיע עד עמוס אבל במקום לכבוש, העדיף למסור לאמבולה שהיה בעמדת נבדל והשער נפסל.


צור. יחסית לשגיאות של עמוס הוא יצא בזול (אודי ציטיאט)

דקה 45 – קונסטנטינוס בעט כדור חופשי מצוין לחיבורים, צור התעופף והדף לקרן.

דקה 45 – בירידה למחצית סימן עמוס בתמונות ידיים שהוא מתנצל כלפי אוהדי נתניה שמצדם מחאו כפיים.


דקה 54
– דיא סבע, שנכנס במחצית השנייה, הגביה כדור חופשי ובדש סחט הצלה מצור וכדור קרן שלא נוצל.


דקה 62
– שוב כדור חופשי של סבע שפגע בחומה והוסט ימינה, אבל צור חישב מסלול מחדש זינק ומנע גול. 



אדאמוביץ'. נראה שרעננה פגעה עם הזר הסרבי (אודי ציטיאט)



דקה 70
– דני עמוס שבטח רצה להחזיר על הפאשלות מהמחצית הראשונה, נאלץ לחכות 25 דקות במחצית השנייה כדי לגעת בכדור, כשגלש לחצי מסירה חצי בעיטה של פושה.


דקה 74
– סבע הפציץ מ-25 מ' וסחט הצלה ענקית מצור.

דקה 77, 3:2 – דאבל פאס מצוין בין קוגבנייה לריביירו, הסתיים בבעיטה של הקונגולזי מקרוב פנימה.


דראפיץ'. אין לו הגנה (אודי ציטיאט)

דקה 89 – נתניה תקפה במטרה להשיג את השוויון אבל כמעט הופתעה מהעבר השני. ארשיד הגיע מול עמוס, אבל הפעם השוער זינק לרגליו ומנע שער. 

דקה 93, 2:4 – עוד מתפרצת של רעננה מצאה את ארשיד מול עמוס, אבל הפעם החלוץ בעט חד לפינה ולרשת והלך לחגוג עם חבריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי