במכבי פ"ת טוענים: "גיא מלמד יישאר, לא פחות טוב מזר"

גיא מלמד
גיא מלמד | דני מרון

במלאבס מנסים להרגיע את הרוחות לאחר ה-3:0 למכבי תל אביב וטוענים כי החלוץ צפוי להמשיך. פסר סובב את הברך וייבדק, יואן הורה לא יצטרף

(גודל טקסט)

 לא כך רצתה מכבי פתח תקווה להיראות שבוע לפני פתיחת הליגה, אך המלאבסים הציגו אמש עוד משחק רע ונוצחו 3:0 בביתם על ידי מכבי תל אביב, כאשר הקבוצה של קובי רפואה כמעט ולא היוותה יריב מההתחלה. לשמחתה, מגיעות בשורות טובות מכיוון החלוץ גיא מלמד.

במכבי פתח תקווה טוענים כי מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה, שכבר היה במו"מ עם אוסטריה וינה ומכבי חיפה, יישאר בסופו של דבר. "מלמד הוא חיזוק מצויין ולא פחות טוב מחלוץ זר", סיפרו במועדון. כזכור, מלמד מחזיק בחוזה לעוד עונה ולא מן הנמנע שבפתח תקווה ירצו שהחלוץ ייתן חצי עונה טובה ויימכר בינואר כדי ששני הצדדים ירוויחו.


בכל הנוגע למשחק אמש, אמרו בקבוצה הבוקר כי "משהו לא דופק פה. קשה להסביר למה אנחנו ככה, אבל צריך לסגור שגם בשנה שעברה בשלב כזה, לקח לנו זמן להתחבר. קובי לא יעבור על זה בשתיקה ויעשה הכל כדי לתקן את זה" רפואה ואבי לוזון לא דיברו אמש עם השחקנים לאחר המשחק, כאשר ככל הנראה אין רצון בפ"ת להכניס את המערכת לפאניקה, אולם הבוקר ייפגש המאמן עם שחקניו וצפוי לשוחח איתם על התצוגה. גם מחוץ לכר הדשא לא היה שקט ונודע כי רומאריו פירס ולידור כהן התעמתו מילולית, אבל בסביבת השחקנים טוענים שמדובר בדו שיח תוך כדי משחק ותו לא. "היו חילופי מילים, אבל אחרי זה הם דיברו", הבהירו בסביבתם.


פירס מנתר מול קיארטנסון. "היו חילופי מילים" (עדי אבישי)

ומה בנוגע לחיזוק? יואן הורה אמור היה לחתום בקבוצה, אך קבוצתו הטורקית קוניאספור הודיעה כי היא מסרבת לשחררו. זהו לא הזר הראשון שנחת בישראל ולא חתם בסופו של דבר, הרי שקדמו לו אנטה קולוסיץ' ונתן קבסלה. במקביל רפואה ממשיך לשבור את הראש לגבי קשר עושה משחק שישחק מתחת לחלוץ וימלא את מקומו של גידי קאניוק. הקשר-חלוץ טאווה פריירה דוס סנטוס, שהגיע למבחנים, זכה לדקות בכורה, אך בקבוצה יודעים שהמשחק אמש לא היווה מדד ובכל מקרה בפ"ת נותנים לו צ'אנס. "אין לנו מה להפסיד, נכון שהסיכויים שהוא יחתום לא גבוהים אבל גם אליסון בא מליגה נמוכה וגם ז'אורז'יניו, אין לדעת" סיפרו.

לירוי צעירי נח אתמול ויהיה כשיר לפתיחת הליגה, כאשר הבעיה של רפואה נובעת בעיקר בעמדת המגן הימני: אורי מגבו, שסובב את הקרסול לפני כמספר שבועות, עדיין מתקשה לחזור לשחק ואתמול הצטרף אליו הקפטן נאור פסר, שסובב את הברך ויעבור היום צילום, כאשר בקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה שתגרום לו להיעדר


יובל אבידור
המאוכזב סיכם: "משחק רע. אמנם עם הרבה אילוצים בכל מיני תפקודים במגרש וארבעה משחקים בעשרה ימים ובכל זאת לא היינו צריכים להיראות ככה. סבלנו גול ראשון מחוסר תיאום. אולי טוב שזה קרה עכשיו לפני הליגה כדי שיהיה לנו מה לתקן ואנחנו עם הפנים קדימה. יש לנו מספיק זמן עד הליגה כדי לבוא רעננים ולדעת מה אנחנו צריכים לתקן ולשפר, יחזרו גם שחקנים ואני מאמין שגם הצוות הניהולי יודע שצריך להביא שחקנים בעמדות מסוימות, משם נתקדם. אנחנו עוד בתהליך של חיבור ודברים לוקחים קצת יותר זמן משחשבנו. היינו רוצים שזה יקרה קצת יותר מהר אבל זו סטירת לחי טובה. נבוא בשבוע הבא למשחק הראשון ונראה אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי