דודו אברהם ינסה לעקוץ את מכבי ת"א, שתעלה בהרכב משני

דני בונדר ודודו אברהם
דני בונדר ודודו אברהם | דני מרון

הקבוצה מהשרון מתכוננת לקראת המשחק נגד סגנית האלופה בגביע הטוטו והמאמן תירגל מערך של שלושה בלמים, עם דגש על התקפות מהירות. קרויף ביטל את אימון הערב וייפתח עם המחליפים

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (שבת) באצטדיון בנתניה את מכבי תל אביב בגביע הטוטו, ולאחר ה-2:4 על מכבי נתניה, תנסה לצבור נקודות כדי להבטיח את ההעפלה לרבע הגמר.


הקבוצה ערכה הבוקר את האימון המסכם, ומהסגל למשחק ייעדרו ירדן כהן ועידו לוי הפצועים. המאמן דודו אברהם תירגל מערך של שלושה בלמים ומעברים מהירים קדימה בהתקפות מעבר. התרגול היה על מתפרצות מהאגפים כשמוחמד שכר אמור להעביר כדורי עומק לעברם של החלוצים ג'ורדן פושה ושמעון אבוחצירה.
 

בהפועל רעננה אין התייחסות להרכב של מכבי תל אביב שאמור להיות חסר מאוד, עקב העובדה שהצהובים הבטיחו את העליה. "מכבי תל אביב בכל הרכב היא מהקבוצות החזקות ביותר בליגת העל. אנו מתכוננים למשחק כדי לעבוד את החיבור המקצועי לפתיחת העונה", אמר שחקן בקבוצה. השוער הגנאי סקובה קמארה לא יוחתם, ובקבוצה ממשיכים במאמצים לאתר שוער זר לצדו של אסף צור.


הפועל רעננה מתכוננת
הפועל רעננה מתכוננת


הצהובים כאמור יגיעו בהרכב משני למדי, לאור העובדה שביום חמישי הקרוב ישחקו באוסטריה מול אלטאך בקרב ראשון מבין שניים על עלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית, והמאמן ג'ורדי קרויף אף ביטל את האימון שתוכנן להערב ובמקום זאת העניק לשחקניו יום מנוחה. שחקן ההרכב היחיד שעשוי לפתוח הוא דור מיכה.


הרכבים משוערים
הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי, בן בנימין, עמנואל אמבולה, רועי שוקרני, אדמוביץ', מוחמד שכר , ג'ורדן פושה, שמעון אבוחצירה.


מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, דור פרץ, איגור פיליפנקה, שון גולדברג, אבי ריקן, אליאל פרץ, טינו-סוון סושיץ', שגיב יחזקאל, דור מיכה (שלומי אזולאי), ברק יצחקי, יונתן כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי