קלאודמיר וז'אורז'יניו ינוחו, סיידר ייבחן באשקלון

ז'אורז'יניו
ז'אורז'יניו | אודי ציטיאט

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר יעלה בהרכב חלקי מול הקבוצה של נעים במשחק פורמלי בלבד בגביע הטוטו מחר ב-21:00. החלוץ יקבל הזדמנות להרשים, לוגסי עבר בבקרה

(גודל טקסט)

בצל הנחת המטען ליד ביתו של אלי טביב, תתייצב מחר (שבת, 21:00) בית"ר ירושלים למשחק חסר חשיבות בגביע הטוטו מול הפועל אשקלוןשל יובל נעים. בית"ר כזכור כבר עלתה לרבע הגמר אחרי ה-0:3 בטרנר על הפועל באר שבע, ואילו אשקלון איבדה סיכוי לעלות. בית"ר תארח את המשחק באצטדיון בראשון לציון.

כפועל יוצא מחוסר החשיבות של המשחק ומתוך הסתכלות על המחזור הראשון בו תתארח הקבוצה אצל מכבי תל אביב בנתניה, המאמן שרון מימר יעלה בהרכב משני יחסית. צמד הברזילאים קלאודמיר פריירה וז'אורז'יניו כלל לא יתלבשו ויזכו למנוחה. ציון צמח, שטרם התלבש העונה, נכלל ברשימת 19 השחקנים בסגל, אולם מחר ינופה שחקן נוסף כשהקשר שהגיע מהפועל עכו, וגם סבל מווירוס עד לפני שבוע וחצי, יקווה להיות בסגל ולרשום דקות ראשונות.

בנוגע לשלומי ארבייטמן, החלוץ שהחל להתאמן עם הקבוצה אתמול לא יירשם למשחק בתור "נבחן" (יש אפשרות לעשות זאת עם שחקן אחד) ומימר ימשיך להתרשם ממנו באימוני הקבוצה בטרם יוחלט אם להחתימו. אבישי כהן צפוי להמשיך בעמדת המגן הימני בעוד אנטואן קונטה יתופקד בתום בלם. 

מן העבר השני, הפועל אשקלון העבירה בבקרה את חוזהו של מושיקו לוגסי שיוכל לרשום הופעת בכורה העונה. מי שטרם עבר בבקרה הוא אקס בית"ר שי חדד, שהגיע הקיץ, אך עדיין לא שיחק בגביע הטוטו. אליאור סיידר, שמתאמן עם הקבוצה למעלה משבוע ימים, אמור להירשם כנבחן כששרון גורמזנו, שגם טרם עבר בבקרה, צפוי להיות מחוץ לסגל. דלה איינוגבה, שסבל מפציעה קלה, אמור לחזור לשער על חשבונו של ליאור חדריאן.

באשקלון עדיין מחכים לשחקני רכש נוספים, כשפי שפרסמנו באתר ספורט1, נעים היה שמח לראות אחד מבין שניים – קשרה של בית"ר יעקב בריהון או לחילופין את שחקנה הצעיר של מכבי חיפה עמית זנטי. 

יובל נעים (אודי ציטיאט)
יובל נעים. עדיין לא כולם עברו בבקרה (אודי ציטיאט)

הרכבים
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אבישי כהן, אנטואן קונטה, טל כחילה, מרסל הייסטר, אריק סאבו, אור ואקנין, יוסי בניון (אמיר עגייב), חן עזרא, עידן ורד, איתי שכטר (אנתוני וארן).

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', עוז ראלי, מירקו אורמוש, מילאן סמיליאניץ', רודי חדד, שון מלכה, טל איילה, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי