1:2 למכבי ת"א על רעננה, שער נהדר לטל בן חיים

מכבי ת"א
מכבי ת"א | ערן לוף

הצהובים נשארו מושלמים בגביע הטוטו ומוכנים לליגה ואלטאך. הבלם ירה טיל לחיבורים, אזולאי הוסיף שער נהדר. חוגי רק צימק, שכר הורחק. עימותים בן בן חיים ואזולאי לאבוחצירה

(גודל טקסט)

הכנה אחרונה לעונה וג'ורדי קרויף יכול לסמן "וי". רגע לפני אלטאך (חמישי, 21:30) מכבי תל אביב סיימה את משחקי הבית המוקדם בגביע הטוטו עם מאזן מושלם אחרי 1:2 על הפועל רעננה.


הצהובים אמנם עלו בהרכב משני, אבל כל זה לא פגם ביכולת על המגרש שהוכיחה סגל עמוק מהו. זה החל בעימות בין בן חיים לאבוחצירה לאחר כניסה של הבלם. החבורה של דודו אברהם איבדה את מוחמד שכר באדום אחרי 11 דקות, דבר שגרם למשחק להפוך חם ואלים לפרקים. נמנע מאדום גם משלומי אזולאי שהיה ראוי לכרטיס לאחר כניסה פראית.



לוזון יחליט לגבי עטר

שניהם לא נענשו? אז בדקה ה-45 הבלם קיבל כדור שנהדף מהגנת רעננה, הניף את רגל שמאל ומצא את הרשת הגבוהה של אסף צור. שער נהדר לבלם וראשון מאז חזר לישראל.


הצהובים המשיכו לשלוט ובדקה ה-55 גם אזולאי הצטרף לכובשים עם בעיטה נהדרת לפינה של צור, 0:2 חלק. שני המאמנים שלחו מחליפים ואחד מהם, דור חוגי הכניע את דניאל טננבאום וצימק ל-2:1, שער ראשון שמכבי ת"א ספגה אחרי 650 דקות. ג'ורדי יכול לחייך, דודו אברהם צריך לנסות להתחזק בשבוע שנותר לפתיחת העונה.


הרכבים 

הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, בן והבה (שניר שוקר, 53), מוחמד עלי, בן בנימין, עמית כהן (עמנואל אמבולה, 46), יובל טייטלמן, אלי בבייב (רועי שוקרני, 46), מוחמד שכר, ג'ורדן פושה (דור חוגי, 72), שמעון אבוחצירה (כארם ארשיד, 46).



מכבי תל אביב: פרדרג ראיקוביץ' (דניאל טננבאום, 46), דור פרץ, טל בן חיים, שון גולדברג, מתן בלטקסה, אליאל פרץ (טינו-סוון סושיץ', 67), מרסלו (עדן קראבצב, 73), שגיב יחזקאל, שלומי אזולאי (דור מיכה, 73), ברק יצחקי, יונתן כהן.


מהלך המשחק
דקה 2 – עימות בין טל בן חיים לשמעון אבוחצירה, הבלם פגע בחלוץ שהגיב בזעם וספג צהוב.
.


צהוב מוקדם לאבוחצירה (ערן לוף) 


דקה 7 – שגיב יחזקאל פרץ לרחבת רעננה, שלח כדור רוחב, יונתן כהן נגח החוצה.



דקה 11רעננה נותרה בעשרה שחקנים. כרטיס אדום למוחמד שכר אחרי תיקול חריף על יונתן כהן, מה שנתן את האות לעימותים בין שחקני שתי הקבוצות.


דקה 18 – ג'ורדן פושה קיבל כדור במרחק 20 מטרים מהשער, הצרפתי התקדם  ובעט, ראיקוביץ' הדף טוב.



אבוחצירה, משחק חם (ערן לוף)


דקה 38 – שגיב יחזקאל העלה כדור לרחבה, אסף צור קלט בקלות.


דקה 45+4, 0:1 למכבי תל אביב – טל בן חיים קיבל את כדור ושחרר בעיטה אדירה ברגל שמאל מ-24 מטרים לרשת. שער ראשון לבלם מאז שובו ארצה.



טל בן חיים אחרי השער הענק שכבש (ערן לוף) 


דקה 45+5 – כניסה מכוערת של שלומי אזולאי עלתה לו למזלו רק בכרטיס צהוב. 


דקה 50
– אליאל פרץ סיכן מרחוק וסחט הצלה מאסף צור.


דקה 55 – 0:2 למכבי תל אביב. שלומי אזולאי קיבל כדור על סף הרחבה ושלח טיל בחצי גובה, צור נכנס.



אזולאי ויצחקי, שער יפה לקשר (ערן לוף)


דקה 84 – רעננה צימקה ל-2:1
– חילופי מסירות בין דור חוגי לעדי נמני והמחליף שלח שטוח לרשת של טננבאום.



דור חוגי, הכניע את טננבאום (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי