אסף צור צפוי לפתוח בליגה, יאנקו לא יצטרף לרעננה

אסף צור
אסף צור | אודי ציטיאט

בשרון מאוכזבים מההפסד למכבי תל אביב, אך מתנחמים בכך שלא נפלו מהצהובים גם בעשרה שחקנים משלב מוקדם מאוד במשחק. השוער הצעיר יזכה לקרדיט

(גודל טקסט)

אכזבה בהפועל רעננה מההפסד אתמול (שבת) 2:1 למכבי תל אביב. הקבוצה ממשיכה להתמודד על מקום ברבע גמר גביע הטוטו, כאשר מכבי ת"א ומכבי פ"ת הבטיחו את מקומן בשלב הבא ועל הכרטיס השלישי נאבקת רעננה עם בני יהודה ומכבי נתניה.

המאמן דודו אברהם אמר בסיום: "אני לוקח מהמשחק את הדברים הטובים ולמרות ששיחקנו עם עשרה שחקנים השארנו את המשחק בחיים עד שריקת הסיום כי יכולנו גם להשוות".

נושא השוער של הקבוצה יוכרע בתוך מספר ימים לאחר מספר ניסיונות להביא שוער זר לקבוצה ומספר מועמדים שנבחנו לא עמדו בציפיות המקצועיות של הצוות המקצועי. הכוונה היא לתת לשוער הצעיר אסף צור את אפודת השוער הראשון בפתיחת העונה ולתת לו לפרוץ קדימה. הקשר הרומני גבריאל יאנקו אמור היה לנחות מחר, אך בגלל מחלוקת כספית הקבוצה הוחלט לוותר עליו.

הקשר שניר שוקר הוסיף: "התוצאה מבאסת כי נראינו טוב גם כששיחקנו בעשרה שחקנים לאורך רוב המשחק. יש לנו עוד כשבוע לפתיחת העונה ואנחנו נגיע מוכנים למשחקי ליגת העל. הגול של בן חיים מדהים וחבל שזה נכנס נגדנו. הלוואי שנראה בליגה עוד שערים כמו של בן חיים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי