בימים הקרובים תדע עירוני קריית שמונה היכן תארח את מכבי ת"א

עירוני קריית שמונה
עירוני קריית שמונה | צילום: האתר הרשמי

הקבוצה הצפונית מתכוננת לפתיחת הליגה, ובמועדון לא התרגשו מההפסד בגביע הטוטו. טיירה מפוי להמשיך לפתוח, רדובייביץ עדיין בספק

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה ספגה אתמול (ראשון) את ההפסד הראשון שלה בגביע הטוטו העונה, אבל במועדון לא מתרגשים ומציינים כי כבר בפתיחת הליגה מול הפועל רעננה, הקבוצה תיראה טוב יותר. "אנשים שוכחים שיש כאן קבוצה כמעט חדשה הדורשת חיבור. הצוות המקצועי עובד שעות נוספות ואנחנו בטוחים שהקבוצה תהיה מוכנה" אמר גורם במועדון.

אחת השאלות המסקרנות היא הקשר אפונסו טיירה. טיירה, היה הרכש הזר האחרון של סילבס, ובמועדון עקבו זמן רב עד שהחתימו את השחקן. במועדון סיפרו כי הקשר טרם נמצא בכושרו המלא וישנה סבלנות כלפיו. אתמול השלים השחקן תשעים דקות, והוא צפוי לקבל את חולצת ההרכב הראשון גם בליגה. "לטיירה יש איכויות והוא צריך עוד זמן. אין ספק שהוא יהיה מאוד חשוב אצלנו", אמר שחקן בקבוצה.
 

מי שלא שותף אתמול כלל הוא המגן מילוש רדובייביץ שנפצע באימון המסכם ונמצא בספק לפתיחת הליגה. הקבוצה נחה היום, וכבר מחר יחזרו השחקנים לאימונים שם יתברר אם המגן החלים ויוכל לחזור לסגל הקבוצה. איסמעיל ריאן היה זה שהחליף אותו בהרכב הראשון. בימים הקרובים ידעו ראשי המועדון אם המגרש הביתי יהיה כשיר לקראת המשחק מול מכבי תל אביב במחזור השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי