המתווה על סף סגירה: עטר למכבי ת"א, אזולאי לחיפה

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

הצהובים מעריכים שהחלוץ יחתום עוד לפני אלטאך (חמישי, 20:00, ספורט1) תמורת כ-700 אלף יורו, כאשר העברת הקשר לירוקים בתמורה שוב על הפרק

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מעריכים שאלירן עטר יחתום בקבוצה עד מחר, עוד לפני משחק פלייאוף הליגה האירופית מול אלטאך (חמישי, 20:00 בספורטHD1).

לפי גורמים במכבי תל אביב, הפערים הכספיים בין הצדדים הצטמצמו וכעת רק עניינים של אגו מונעים את החתימה הרשמית. נראה שמכבי ת"א תשלם כ-700 אלף יורו וייתכן שגם בונוסים עתידיים שיכולים להגיע ל-150 אלף יורו, אולם לא מן הנמנע שהקשר שלומי אזולאי ייכלל בעסקה ויעשה את הדרך ההפוכה לכרמל.

במכבי תל אביב מעריכים שהעסקה תיחתם עד מחר כך או כך, אך מבהירים כי ברצונם לרכוש את עטר ללא העברתו של שלומי אזולאי בתמורה. עם זאת, בקריית שלום לא פוסלים שאזולאי יימכר בעסקה נפרדת, מה שיוזיל את עלויות עסקת עטר. במכבי חיפה כאמור מנסים למקסם את רווחיהם מהעסקה ומבקשים שאזולאי יעבור כחלק מהעברת עטר.

במקביל, הצהובים מקווים להשלים כבר בימים הקרובים רכישה של בלם וקשר אחורי זרים ולמצוא קבוצה שתקלוט את מרסלו. לאחר צמד המשחקים מול אלטאך ועירוני קריית שמונה (ראשון, 20:10) צפויה להתקבל החלטה בנוגע להשאלתם של 4-5 שחקנים כשמי שנמצאים על הכוונת הם – שון גולדברג, יונתן כהן, מתן בלטקסה, אליאל פרץ ושגיב יחזקאל. אם דור פרץ יבקש לעזוב במועדון לא יעמדו בדרכו.

אלירן עטר. הפערים הצטמצמו (דני מרון)
אלירן עטר. הפערים הצטמצמו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי