הקרב בין פלויד מייוות'ר לקונור מקגרגור ישודר בספורט1

מקגרגור ומייוות'ר
מקגרגור ומייוות'ר | Gettyimages

האירוע היקר בהיסטוריה של העיר וגאס ובענף האיגרוף, "קרב המאה", יועבר בחבילת הערוצים של ספורט1 בלילה שבין שבת לראשון החל מ-04:00

(גודל טקסט)

 בשורה משמחת לחובבי האיגרוף: האירוע הגדול והיקר בהיסטוריה, "קרב המאה" בין פלויד מייוות'ר לקונור מקגרגור, ישודר בספורט1 ובספורטHD1 בלילה שבין שבת לראשון החל מ-04:00.

מדובר באירוע היקר בהיסטוריה של העיר וגאס ושל האיגרוף בכלל, כאשר עלות כרטיס לאולם מגיעה עד 10 אלפים דולר וברשת ואצל הספסרים המחירים מזנקים עד ל-155 אלף דולר. בניגוד לחובבי האיגרוף בארה"ב, שייאלצו להיפרד מ-100 דולר כדי לצפות בקרב שיהיה זמין רק בשיטת "שלם וצפה" גם במדינות רבות אחרות בעולם, מנויי צ'רלטון יוכלו לצפות באירוע ללא כל תשלום נוסף.

מזה שבע שנים נהנים מנויי חבילת הערוצים של ספורט1 מקרבות האגרוף הגדולים בעולם. אחרי שצ'רלטון שידרה את הקרב הנצפה בהיסטוריה בין פלויד מייוותר למני פאקיאו ב-2015 ובתחילת השנה את הקרב על אליפות העולם במשקל כבד בין ולדימיר קליצ'קו ואנתוני ג'ושוע – שידור הקרב "מיי–מק" הוא המשכה של מסורת שבצ'רלטון גאים בה מאוד.

הקרב יפגיש בין קונור מקגרגור בן ה-29, אלוף ה-UFC במשקל קל והכוכב הגדול והרווחי בהיסטוריה של המפעל, לבין מי שנחשב למתאגרף הטוב ביותר בדורנו, והרווחי ביותר בכל הזמנים – פלויד מייוות'ר (40). הדיבורים על קרב כזה החלו לפני כשנתיים ונחשבו למדע בידיוני, וכעת הדמיון הופך למציאות באירוע שאסור לפספס.

האירוע יתקיים באולם ה-T Mobile ארנה החדש והמפואר שבלאס וגאס החל מהשעה 04:00 לפנות בוקר, בנוכחות 20 אלף צופים בני מזל, בהם סוללה של סלבריטאים רבים כמו דנזל וושינגטון, לברון ג'יימס, ג'יימי פוקס ואנג'לינה ג'ולי, כאשר גם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ קיבל הזמנה. הקרב עצמו צפוי להיערך בסביבות 06:00 ועליו מייוותר צפוי להרוויח בין 200-400 מיליון דולר, בעוד מקגרגור ישלשל לכיסו סכום שנע בין 50-150 מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי