עידן אהרונוביץ' ישמש כמאמן נבחרת הנשים ביוני

עידן אהרונוביץ'
עידן אהרונוביץ' | צילום: איגוד הכדוריד

איגוד הכדוריד הודיע על כך שמאמן מ.כ חולון יוביל את הנבחרת במסגרת מוקדמות אליפות אירופה בקוסובו

(גודל טקסט)
עידן אהרונוביץ' מונה למאמנה החדש של נבחרת הנשים של ישראל בכדוריד, כך הודיע הבוקר (רביעי) האיגוד. אהרונוביץ', שמדריך את מ.כ חולון, מונה להוביל את הנבחרת במשימה הקרובה שלה ביוני הקרוב – השלב הראשון במסגרת מוקדמות אליפות אירופה שייערך בקוסובו.


אהרונוביץ' כבר החל להדריך את הנבחרת, והוא מחליף את המאמן הלאומי הוותיק שלמה הופמן שמסיים בקרוב את חוזהו. הופמן, מגדולי מאמני ישראל, קידם בשנים האחרונות את נבחרת הנשים, אחרי שהדריך שנים רבות את נבחרת ישראל גברים ואת נבחרות העתודה. הופמן הוביל רק לאחרונה את קבוצת הנשים של בנות הרצליה לזכייה בדאבל נוסף .


לפי הודעת האיגוד, מועמדותו של אהרונוביץ' ומאמנים נוספים למשימה הקרובה נבחנה על ידי הוועדה לקידום כדוריד הנשים באיגוד, כמו גם על ידי הוועדה המקצועית, בהתאם להחלטת הנהלת האיגוד. אהרונוביץ', בן ה-46 גדל במחלקת הנוער של הפועל ראשל"צ, ושיחק במכבי ובאס"א ת"א, ברחובות וברעננה, ועבר דרך כל הנבחרות והגיע גם לבוגרת.


"שיחקתי עד גיל 30, ובמקביל התחלתי לאמן כבר מגיל 27, הרבה שנים במחנות של היחידה לספורט הישגי, בנים ובנות. עבדתי בנבחרות הצעירות, ולפני שנתיים עברתי לתחום של הבנות, ואני ממשיך לעונה שלישית עם מ.כ חולון. עכשיו, הגיעה ההזדמנות בנבחרת ואני מקווה להוביל אותה להצלחה", שיתף המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי