27:27 לנבחרת העתודה מול נבחרת יפן בגרמניה

נבחרת העתודה בכדוריד
נבחרת העתודה בכדוריד | צילום: איגוד הכדוריד

המשחק נערך במסגרת טורניר האומות. האיגוד הודיע כי ליגת העל תיפתח ב-25 בספטמבר

(גודל טקסט)

 בעוד נבחרת העתודה פתחה הערב בלובק שבגרמניה את הופעותיה בטורניר האומות היוקרתי עם תוצאת שוויון מול נבחרת יפן 27:27, הנהלת איגוד הכדוריד התכנסה לקדם מהלכים לקראת עונת המשחקים 2017-18.

ההנהלה אישרה את חוזר מספר 1, ואת מועדי פתיחות הליגות לעונת 2017-18, כאשר ליגת ווינר תצא לדרך ב-25 בספטמבר (לפני כן ייערך גביע ווינר-שופטים החל מה-4 בספטמבר). 

הנהלת האיגוד אישרה הצעה להוספת סעיף לשינוי תקנון האליפות, בעניין קבוצה המוותרת על זכותה לשחק בכל ליגה. הסעיף החדש יאפשר לקבוצה לוותר על זכותה עד ה-30 ביוני להופיע בכל ליגה. במקרה כזה, מי שתחליף אותה תהיה היורדת הבכירה, ואם לא היורדת שמתחתיה, ואם לא – הקבוצה שסיימה במקום שלאחר העולה לליגה הבכירה יותר. 

בדיון המקדים, ובהצבעה שנערכה, לא השתתפו חברי הנהלת האיגוד ונציגי קריית מוצקין ומכבי פ"ת (קבוצות בעלות עניין) פיני לייבוביץ וחיים טמפלהוף. נציגת אס"א ת"א בהנהלת האיגוד אורית רז לא נכחה בישיבה. אס"א שוקלת לוותר על מקומה בליגה הבכירה. במקרה כזה אם תוותר – קריית מוצקין תוכל להופיע בעונה הבאה על חשבונה בליגת העל. 

במטרה לקדם את הכדוריד בפריפריה קיבלה האסיפה הכללית החלטה כי הפריפריה תוגדר צפונה מחדרה ודרומה מאשדוד, והדבר יביא לקידום הכדוריד באותם אזורים ובתקנון הוועדה למעמד השחקן זוכות קבוצות הפריפריה כבר לעדיפות. האסיפה אישרה את הגבלת כהונת יו"ר האיגוד לשתי קדנציות רצופות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי