נבחרת הנוער בכדוריד עלתה שלב, אס"א ת"א ביקשה לשחק בלאומית

נבחרת הנוער בכדוריד
נבחרת הנוער בכדוריד | צילום: איגוד הכדוריד

במשחק האחרון בשלב הבתים גברה ישראל על פולין 24:30, ותתמודד מול המארחת שבדיה וצ'כיה ביום חמישי. מכבי קריית מוצקין עשויה להחליף את הצהובים בליגת העל

(גודל טקסט)

הישג נהדר לנבחרת הנוער של ישראל בכדוריד. במשחק האחרון בשלב הבתים השחקנים הצעירים גברו היום (שני) על נבחרת פולין 24:30, באליפות אירופה הפתוחה בשבדיה. ישראל סיימה במקום הראשון בבית ד', זאת אחרי הניצחון אמש על נבחרת הולנד והפסד ללוקסמבורג.

מחר (15:15 שעון ישראל) מצפה לנבחרת, שמודרכת על ידי אולג בוטנקו ואסף לוי, מפגש מול מארחת הטורניר שבדיה. זה יהיה המשחק הראשון מבין שניים, כשבלילה הנבחרת תפגוש את את צ'כיה. ביום חמישי בבוקר מצפה משחק מול נורבגיה.

המאמן אסף לוי: "החבר'ה גילו נחישות, והמשיכו את קו ההתקדמות מאז תחילת הטורניר. הם התמודדו עם מצבים מנטלים לא פשוטים בשל הרחקת שחקנים ושחקני מפתח פצועים. בחצי השני היום ההגנה התחברה והגיעה לרמה לה אנו מצפים. נעשה את ההכנות המתאימות להמשך הטורניר. עדיין לא אמרנו את המילה האחרונה".

אס"א ת"א פנתה לאיגוד הכדוריד ב-4 ביולי על וביקשה לוותר על רישומה לליגת העל לעונת 2017/18. בעקבות כך, איגוד הכדוריד פנה אל מכבי קריית מוצקים, היורדת אל הליגה הלאומית בתום העונה החולפת, והודיע לה על זכאותה לשחק בליגת העל במקום אס"א ת"א. הצפונים יוכלו לממש את זכותם עד ליום ראשון ה-9 ביולי בשעה 17:00.

נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד נגד פולין (צילום: איגוד הכדוריד)
נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד נגד פולין (צילום: איגוד הכדוריד) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי