מכבי ראשל"צ הוגרלה מול יריבה ממולדובה, ישראל מול ליטא לטביה וגיאורגיה

ולדי קופמן
ולדי קופמן | יח"צ

אם האלופה תעבור את אולימפוס 85 תצפה לה שאמברי הצרפתית המצוינת בסיבוב השני. היו"ר סרוגו: "אצלנו בבית הכל אפשרי והוכחנו את זה בעבר". הכחולים-לבנים ינסו להעפיל לפלייאוף על העליה לאליפות העולם

(גודל טקסט)
האלופה מכבי ראשל"צ הוגרלה מול אולימפוס 85 קישינב בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות בכדוריד. המשחק הראשון ייערך ב-2 או 3 בספטמבר במולדובה והגומלין ייערך בבית מכבי ב-8 או ב-9 באותו חודש. בסיבוב השני כבר מצפה לראשל"צ, אם תעבור את אולימפוס 85, משוכה קשה בדמות קבוצת הפאר הצרפתית שאמברי שתתארח במשחק הראשון בארץ.


אולימפוס היא אלופת מולדבה וברזומה שלה רשומות ארבעה אליפויות ו-11 גביעים. בעונה שעברה הודחה כבר בסיבוב הראשון ע"י ז'פרויצ'ה האוקראינית בהפסד כפול. ראשל"צ השתתפה במפעל לאחרונה לפני שנתיים וגם היא הודחה בסיבוב הראשון ובהפסד כפול לפוראק הקרואטית.


"יצאנו ממהגרלה בתחושות מעורבות" אמר ראול סרוגו יו"ר מכבי ראשל"צ, "מצד אחד קיבלנו את אלופת מולדובה שהיא יחסית הגרלה סבירה, מצד שני קיבלנו את ההגרלה הקשה ביותר שיכולנו לקבל בסיבוב השני. עם זאת בנינו העונה קבוצה כדי להתמודד על העלייה לליגת האלופות והמשחק הראשון מול שאמברי יהיה בבית כך שאני מבטיח שנתמודד מולם בצורה השוויונית ביותר. הכל אפשרי והוכחנו את זה בעבר".


במקביל, הוגרלה נבחרת ישראל להתמודד מול ליטא, לטביה וגיאורגיה, בבית 2 האירופי, בשלב הראשון במוקדמות אליפות העולם 2019. הראשונה בבית תעפיל לשלב הפלייאוף, שם ימתינו נבחרות איכותיות (12 מבין אלו שישתתפו ביורו 2018 שייערך בקרואטיה, מלבד צרפת אלופת העולם שמקומה מובטח, גרמניה ודנמרק מארחות אליפות העולם, ומי שתהיה הזוכה ביורו – להן מובטח כרטיס).


עידן מימון

עידן מימון. מבחן רציני






 

זו תהיה המשימה הראשונה של צוות האימון החדש, בראשותו של המקדוני זבונקו שנדובסקי, ועוזריו עידן מימון ובני אינגל, החל מסוף אוקטובר. המאמן המקדוני, שינחת בישראל כבר בתחילת השבוע הבא, הבהיר עוד לפני ההגרלה: "אני בא להוביל את הנבחרת הלאומית לתוצאות. עוד ארחיב על המטרות בהמשך אבל יש לי את הניסיון יחד עם מוטיבציה גבוהה לעשות את הטוב ביותר ולכוון כמה שיותר גבוה יחד עם שחקני הנבחרות".

מחזור המשחקים הראשון נקבע ל-25/26 באוקטובר, המחזור השני – 3 ימים לאחר מכן, ויתר 4 המחזורים הבאים יתקיימו במהלך ינואר בין ה-3 ל-14 בחודש. קיימת גם אפשרות, בהסכמת כל נבחרות הבית, שהמשחקים ייערכו כטורניר (3 משחקים) במדינה שתקבל זכות אירוח (כפי שנעשה במוקדמות אליפות העולם 2017, עת שהמשחקים מול פורטוגל, אסטוניה וגיאורגיה התארחו בתל אביב).


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי