שתי מדליות זהב לקדטיות בתחרות הסבב האירופי

ג'ודו
ג'ודו | צילום: איגוד הג'ודו

תמר מלכה (עד 44 ק"ג) וגפן פרימו (עד 52 ק"ג) ניצחו בפורטוגל, פז כפרי (עד 52 ק"ג) סיימה במקום השלישי ותשוב עם הארד

(גודל טקסט)

 פתיחה מרשימה לנבחרת הקדטיות של ישראל בתחרות הסבב האירופי בפורטוגל. תמר מלכה (עד 44 ק"ג) וגפן פרימו (עד 52 ק"ג) זכו במדליות זהב ואילו פז כפרי (52 ק"ג) זכתה בארד. את הספורטאיות מלווה בתחרות מאמנת נבחרת הקדטיות, עינת ירון.

עבור מלכה זוהי מדליה שנייה בשנת 2017 אחרי שזכתה בחודש פברואר האחרון במדליית ארד בתחרות הסבב בספרד. את יום הקרבות החלה מלכה היישר ברבע הגמר ובקרב הראשון גברה בוואזרי על מלאני פריגול הצרפתיה, המשיכה בניצחון על צרפתייה נוספת, ליזה גיטו עם יתרון וואזרי ובגמר גברה על מירייה סלבדור רודריגס הספרדייה.

במשקל 52 ק"ג קיבלנו פודיום משותף (פרימו זהב, כפרי ארד). עבור פרימו מדובר במדלייה רביעית בשנת 2017. את דרכה בתחרות החלה פרימו בסיבוב השני שם גברה באיפון על דוביוס הבלגית ומכאן המשיכה בניצחון משכנע באיפון נוסף על סליה מוריו מצרפת בשלב רבע הגמר. בחצי הגמר פגשה להתמודדות את הפורטוגלית אנדראה לוריארו, כאשר שלוש פעמים עלתה פרימו על לוח התוצאות, ועלתה לגמר – שם יתרון של וואזרי בודד הספיק לה על מנת לגבור על יריבתה דריה קסינה הרוסיה ולזכות במדליית הזהב היוקרתית.

באותו המשקל, פז כפרי שסיימה עם מדליית הארד גברה על שלוש יריבות מפורטוגל, צרפת וספרד, בחצי הגמר נוצחה בידי הרוסיה דריה קסינה ובקרב על מדליית הארד גברה כפרי על הצרפתייה סליה מוריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי