מאמנו של ברוק מזהיר את ספנס ג'וניור לא להמעיט בערכו של האלוף

קאל ברוק וארול ספנס ג'וניור
קאל ברוק וארול ספנס ג'וניור | Getty

למרות ההפסד לגולובקין בתחילת השנה, מאמנו של האלוף במשקל קל-בינוני דומיניק אינגל, מפציר בספנס ג'וניור לא לקחת את ברוק כיריב נוח לקראת הקרב בשבת (23:20, ספורט2): "אני במקומו הייתי מודאג"

(גודל טקסט)
אלוף ה-IBF במשקל קל-בינוני קאל ברוק (36-1, 25 בנוקאאוט) יתמודד בשבת (23:20, ספורט2) מול ארול ספנס ג'וניור (28-0, 18 בנוקאאוט) מול 27,000 צופים בשפילד, וינסה להגן על התואר בקרב הראשון מאז התבוסה הקשה בספטמבר האחרון לגנדי גולובקין. ברוק, שרוצה לחזור למסלול הניצחונות, יתייצב מול משוכה גבוהה מאד בדמותו של ספנס ג'וניור הבלתי מובס.

 

מחנהו של ספנס ג'וניור האשים את ברוק ומאמניו בניסיון לקבל שבחים על כך שהמתאגרף הבריטי נכנס לזירה והתמודד מול האלוף הבלתי מעורער של קטגוריית המשקל הבינוני. הבוקר (שלישי) התראיין מאמנו של קאל ברוק, דומיניק אינגל, והכחיש את האשמות ממחנה ספנס ג'וניור: "שמעתי כל כך הרבה ראיונות עם המאמן של ספנס, דריק ג'יימס, שאמר שברוק רצה טפיחה על הגב בשביל להיכנס עם גולובקין לזירה – זה אף פעם לא היה ככה. ברוק נכנס למאבק הזה כדי לנצח, הוא לא לקח מהקרב דבר מלבד הפסד. הוא לא הסתכל על הכניסה לזירה מול גולובקין כעל ניצחון כלשהו".


 

אינגל, שזרק את המגבת הלבנה לזירה בהפסד של ברוק לגולובקין, המשיך להזהיר את ספנס ג'וניור לקראת קרב האליפות מול חניכו: "אם ספנס מקבל סוג של התלהבות מהקרב הזה, והוא חושב שקאל הפסיד לגולובקין והוא עכשיו בירידה, הוא טועה ובגדול. בעקבות הקרב קאל הוא בחור גדול יותר ולוחם אחר לגמרי ממה שהיה לפני גולובקין.אם הייתי ספנס או המאמן שלו הייתי חושב – לקאל ברוק יש כל כך הרבה אומץ ותוקפנות. אני במקומם הייתי מודאג".

My favourite matchup of 2017. @SpecialKBrook vs @ErrolSpenceJr this Saturday infront of 30k people. And here's my promo! #BrookSpencepic.twitter.com/hWHMArvkLZ

— Gorilla Productions (@GPboxing) 21 במאי 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי