רק רשת: שם חדש לדי-ליג, איסקו עקץ את התקשורת

כדורסל
כדורסל | צי

וגם: ולנסיה נפרדה מפדרו מרטינס, גונסלו גרסיה הודיע על פרישה מכדורגל, מקגרגור מתגרה במייוות'ר, פוגבה רץ על החומה הסינית וזורק לסל, וחלום המונדיאל קרוב, וגם: בשורות טובות לרד בול

(גודל טקסט)
20:15 בשורות טובות לחברת רד בול
רשמית: אופ"א אישרה לרד בול זלצבורג ולייפציג לשחק במקביל בליגת האלופות, זאת למרות ששתי הקבוצות נמצאות בבעלות של חברת המשקאות. 




19:50: פול פוגבה בדרך להסבת מקצוע?
קשרה של יובנטוס העלה סרטון בו הוא מוכיח יכולות כדורסל נהדרות. לשחקן נתונים פיזיים שיכולים להתאים לענף עם הכדור הכתום, האם כדאי לפוגבה לשקול מקצוע חדש? צפו והחליטו.


Pogba got game
[IG: @paulpogba] pic.twitter.com/VqAW3UT7OM

— B/R Football (@brfootball) June 20, 2017

17:30: כשגלזר פגש את נאינגולן

שוער מכבי חיפה עומרי גלזר שנופש בימים אלה במיקונוס פגש את כוכב רומא ראג'ה נאינגולן ולא פספס הזדמנות כדי לצלם תמונה. ישכנע אותו לחזק את הקישור הירוק?

 

⛏⛏

A post shared by Omri Glazer (@omriglazer) on



17:15: די ליג? ג'י ליג!
תתחילו ליגת הפיתוח של ה-NBA שינתה את שמה בעקבות הסכם חסות עם חברת המשקאות האיזוטונים גייטורייד, וכעת תיקרא רשמית ה- G-League. 

 

The #NBAGLeague is here!

A post shared by NBA (@nba) on



15:00: איסקו עוקץ את התקשורת
אחרי שמעבר לברצלונה נקשר בשמו בעקבות תמונה עם שקית צ'יפס, החליט קשר ריאל מדריד לעקוץ את התקשורת ובתמונה לאינסטגרם בה הוא לובש מכנס של נבחרת הולנד ובנו עם גופייה של קליבלנד קבאלירס כתב איסקו: "האם איסקו בדרך לקליבלנד וישחק ב-NBA? או בנבחרת הולנד?"

 

❤️guiño de isco a cleveland, jugará en la @nba ?? O en Holanda?Jajaja

A post shared by Isco Alarcon Suarez (@iscoalarcon) on



13:52: סרינה וויליאמס מתרגשת
כוכבת הטניס מתכוננת ללידה הצפויה, ועל פי הציוץ שלה גם התינוק. "הקפצן הקטן שלי ער וקופץ", עדכנה וויליאמס.

My little jumper is awake and jumping.

— Serena Williams (@serenawilliams) June 20, 2017

12:22: אקס מכבי ת"א עובר לאימון
אקס מכבי תל אביב, גונסאלו גרסיה, הודיע על פרישה מכדורגל והוא ישמש בעונה הבאה כעוזר המאמן של ההולנדי יון לאמרס בקבוצת אסביירג הדנית. גרסיה בן ה-33 שיחק במכבי ת"א בעונת 2012/13 ומאז עבר באנורתוזיס, הראקלס וקומופוסטלה.


12:19: אלופת ספרד תחליף מאמן
פיינליסטית היורוקאפ ואלופת ספרד ולנסיה, החליטה להיפרד ממאמנה פדרו מרטינס, ותחפש מישהו חדש שיוביל אותה ביורוליג בעונה הבאה. ולנסיה זכתה בסוף השבוע האחרון באליפות הראשונה בתולדותיה עם 1:3בסדרת הגמר על ריאל מדריד.


11:12: חלום המונדיאל מתקרב
מליוני אוהדי כדורגל ברחבי העולם חולמים על היום בו יגשימו חלום – להיות במונדיאל. לקראת הקיץ הבא, פתחה פיפ"א את ההרשמה לזכות לרכוש כרטיסים במחירי עלות לרוסיה 2018, וכל שנותר כעת לעשות הוא להיכנס לאתר הארגון, להכניס את שמכם ולהתפלל. אולי תזכו בחוויה של פעם בחיים.
טבלת מחירי הכרטיסים של פיפ
טבלת מחירי הכרטיסים של פיפ"א



10:43: פוגבה רץ על החומה הסינית
פול פוגבה מנצל את הפגרה לביקור בסין, אבל לא שכח לשמור על כושר. בסרטון מיוחד הוא צולם מאיץ על החומה הסינית.

Paul Pogba goes for a run on the Great Wall of China!pic.twitter.com/KsG7HP3b3w

— 101 Great Goals (@101greatgoals) June 20, 2017

09:54: ריטאס וילנה נגד הגזענות
גדווידאס ואיינאוסקאס, נשיא מועדון הכדורסל הליטאי ריטאס וילנה התבטא נגד שחקים שחורים ואמר בין השאר: "מעולם לא החזקנו יותר משני שחורים, פעם היה לנו מאמן שאהב אותם ולבסוף הם יצרו סוג של כנופיה. לא כדאי להחזיק הרבה מהם בקבוצה כדי שלא יקרו דברים רעים". כעת הקבוצה הודיעה על שינוי, ואנטנאס גואוגה מונה לבעל המניות הראשי, תוך השתלטות על מניותיו של ואיינאוסקאס.


After rasist comments Vainauskas leaves BC Lietuvos Rytas. Antanas Guoga will be the new owner pic.twitter.com/47WKAQw84W

— Kristupas (@88krisd) June 19, 2017


09:46: מקגרגור מתגרה במייוות'ר
עולם האגרוף סופר את הימים לקראת "קרב מאה מליון הדולר", שייערך בין לוחם ה-UFC ג'ון מקגרגור לבין פלויד מייוות'ר – המתאגרף שמעולם לא הפסיד קרב. מקגרגור מתכונן גם הוא, וכדי להגביר את המוטיבציה דאג להנציח על הקיר במתחם האימונים את מה שהוא ירצה שיקרה.


 

That background  (via @thenotoriousmma)

A post shared by espn (@espn) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי