מיננקו השיגה קריטריון לאליפות העולם, אדווה כהן שברה שיא

חנה מיננקו
חנה מיננקו | אודי ציטיאט

אליפות אירופה, שנפתחה היום (שבת) בהדר יוסף, הצליחה לספק הישגים נאים גם לגל ארד ודיאנה ויסמן הצעירים. דונלד סנפורד איכזב כשסיים רק במקום השלישי

(גודל טקסט)

אליפות אירופה באתלטיקה לנבחרות נערכה היום (שבת) בישראל, באצטדיון הדר יוסף. הנבחרת הישראלית שעלתה לדרג ב' לפני כשנתיים, התמודדה מול 12 נבחרות שנטלו חלק בתחרות. חנה מיננקו, שהייתה בספק לתחרות, ואדווה כהן סיפקו את תוצאות היום לזכות הנבחרת.

חנה מיננקו השיגה תוצאה נהדרת בקפיצה המשולשת, שהגיעה למרחק 14.17 מטרים ובכך השיגה את הקריטריון לאליפות העולם. מיננקו אמרה לאחר התוצאה הנהדרת: "עבר הרבה זמן מהאולימפיאדה, אבל עכשיו חזרתי ואני מאוד שמחה שהשגתי את הקריטריון. זה היה כמו אימון בשבילי כדי לראות מה מצבי, ואני שמחה שהכל בסדר. נהניתי מתמיכת הקהל, הם עזרו לי ואני מודה להם"

אדווה כהן הצטיינה במירוץ ל-3000 מטרים מכשולים, כשסיימה במקום השני של המירוץ הקשה והצליחה להביא המון גאווה לנבחרת הישראלי. כהן, בת ה-21, שברה את שיא ישראל שעצרה את השעון על 10:12.95 דקות.

מי שהפתיעו לטובה היו צמד הצעירים גל ארד (גברים) דיאנה ויסמן (נשים). האצנית בת ה-18 השיגה תוצאה מרשימה בריצת ה-100 מטרים, כשסיימה במקום הרביעי בתוצאה של 11.6 שניות. אצן הנוער גם כן עמד בציפיות ושבר את שיא ישראל בנוער לריצת 100 מטרים, כשסיים את המקצה ב-10.59 שניות. האכזבה עבור הנבחרת הישראלית הגיעה מצדו של דונלד סנפורד, שסיים רק במקום השלישי למרות שהוביל ברוב שלבי המירוץ. 

דונלד סנפורד. סיים רק במקום השלישי ואכזב (אודי ציטיאט)
דונלד סנפורד. סיים רק במקום השלישי ואכזב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי