שתי מדליות זהב לישראל בכדוריד, אחת בכדורעף, שתיים בטריאתלון

נבחרת העתודה
נבחרת העתודה | עמית שיסל

הנבחרות הגיעו לארבעה גמרים וזכו בשלושה: העתודה והנוער בכדוריד, הנשים בכדורעף. בטריאתלון זכו עומרי בהט בין הגברים ויובל גומה בין הנשים

(גודל טקסט)
ארבעה גמרים של נבחרות ישראל קיבלנו היום במשחקי המכביה – שניים בכדורעף ושניים בכדוריד. נבחרת הנשים בכדורעף זכתה במדליית הזהב עם ניצחון על אוקראינה 0:3, בעוד הגברים הפסידו בגמר לברזיל בתוצאה 3:1. 


בכדוריד, נבחרת העתודה של ישראל סיימה טורניר במאזן מושלם עם ניצחון בגמר נגד ברזיל בתוצאה 25:33 (בשורות ישראל בלטו יונתן דיין עם 6 שערים ויהב פייגנבלט עם 5). גם נבחרת הנוער זכתה בזהב בטורניר הג'וניור, אחרי שניצחה בגמר את צרפת 14:44 (בלטו שון סלס ועומר אליאס עם 7 שערים כ"א)


בכדורסל נערכו חצאי הגמר. בקטגוריה הפתוחה, נבחרת הגברים הפסידה לארה"ב 92:69, כאשר תומר לוינסון בן ה-17, אחד הכישרונות העולים של הכדורסל הישראלי שכבר הספיק לשחק במדי נס-ציונה בליגת העל, קלע 13 נקודות. ביום ראשון תתמודד הנבחרת בקרב על מדליית הארד. ארה"ב תפגוש בגמר את צרפת שניצחה את ארגנטינה בחצי 78:59. 


בגזרת הנשים, נבחרת ישראל בכדורסל הצליחה להעפיל לגמר אחרי ניצחון מוחץ 94:26 מול אוסטרליה. נועה זליבנסקי בת ה-21 הצטיינה עם 16 נק'. הנבחרת תפגוש בגמר ביום ראשון את ארה"ב, שגברה היום על רוסיה בתוצאה 63:77. 



טריאתלון במכביה (איתמר גרינברג, המכביה) 


בכדורמים, שתי הנבחרות של ישראל (גברים ונשים) הצליחו להעפיל לגמר. נבחרת הגברים ניצחה היום את גרמניה 4:17 ועלתה מהמקום הראשון בבית. בגמר ביום ראשון תשחק נגד הונגריה. הנשים ניצחו את הונגריה 8:21, ובגמר תפגושנה את נבחרת ארה"ב. במאסטרס התקיימו חצאי הגמר בכדורגל 35+, שם ישראל הפסידה 1:0 לברזיל. בגמר תפגוש ברזיל את ארגנטינה, שניצחה היום 6:0 את צ'ילה בחצי. 


בהוקי קרח הפסידה ישראל לרוסיה בקרב על הארד בתוצאה 7:4 בקטגוריה הפתוחה. כ-1500 צופים הגיעו לאולם הפיס ארנה בבירה. במוצאי שבת בשעה 21:00 יתקיים הגמר החגיגי באותו אולם, בין שתי הקבוצות הטובות במכביה בענף – קנדה וארה"ב. היום נערך הגמר בקטגוריית המאסטרס, בו ניצחה אוקראינה את קנדה 2:6 וזכתה בזהב. 


הבוקר נפתח עם תחרות הטריאתלון, שקוצרה באופן משמעותי בעקבות עומס החום באזור הכנרת. בגברים זכה במדליית הזהב עומרי בהט, בן 19 בלבד, עם זמן של 47:51 דק'. בנשים זכתה יובל גומה עם 55:55 דק'.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי