קלקול קיבה חריף תקף רבים מהאתלטים באליפות העולם

תומפסון
תומפסון | Gettimages

ספורטאים רבים נאלצו להחמיץ תחרויות, אייזק מקוואלה מבוצואנה הקיא בחדר ההלבשה. זו הסיבה להופעה החלשה של איליין תומפסון בגמר 100 מטרים?

(גודל טקסט)
אליפות העולם באתלטיקה אמורה להיות האירוע הנוצץ של השנה במלכת הספורט אבל בימים האחרונים נתקלו לא מעט ספורטאים בקלקול קיבה שגרם לרבים להיעדר מהתחרויות שלהם.


אתלטים מגרמניה, ספורטאים מבוצואנה, קנדה ואפילו ג'מייקה נפגעו בבית מלון בו הם שוהים בסמוך לגשר לונדון המפורסם. 30 אתלטים מגרמניה אף הועברו למגורים אחרים.




קלקול הקיבה המסתורי גרם לרבים לשהות בחדרים שלהם ימים שלמים. מארגני לונדון 2017 בדקו את התלונות ואישרו כי אכן מדובר במקרים גסטרונומיים המעידים על קלקול קיבה. אחד מהסובלים היה אייזק מקוואלה, אצן 200 מטרים מבוצואנה שבמהלך החימום למקצי חצי הגמר פרש לאחר שהקיא בחדר ההלבשה. מקוואלה מקווה להיות כשיר לריצת גמר ה-400 מטרים שתיערך ב-23:50. "הרעלת מזון השפיעה עליי ועל מספר ספורטאים נוספים", כתב בחשבון הפייסבוק שלו. "נקווה שזה יאפשר לי להיות בגמר", הוסיף.


מי שעוד סבלה אך לא ברור אם מקלקול הקיבה המדובר היא האלופה האולימפית ב-100 מטרים איליין תומפסון שרבים הופתעו מההופעה החלשה שלה בגמר 100 מטרים. תומפסון סיפרה למקורביה שהיתה חולה אבל לא ייחסה את הנושא לקלקול קיבה. בחשבון האינסטגרם שלה כתבה האתלטית. "המירוץ הוא כמו החיים, החיים הם כמו מירוץ. זה לא תמיד עובד כמו שמתכננים. תמיד יש את מחר ולומדים לקחים כדי להיות טובים יותר". בינתיים, האלופה האולימפית לשעבר, שלי-אן פרייזר-פרייס ילדה את בנה הבכור.


 

A race is sometimes like life, life is sometimes like a race it doesn't always go as you plan it but, there is always a tomorrow and lessons learned to better deal with that tomorrow. I didn't came across the line infront today but I give thanks to the lord I came across the line. I thank all my supporters across the world for always supporting me and believing in me. It didn't go as planned today but I will keep working hard and striving for excellence never down never out on to the next one.#selflove#limitless#yourstory

A post shared by Elaine Thompson (@fastelaine) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי