WWE: קורט אנגל רוצה להיכנס לזירה: מקווה לקרב ברסלמניה 34

קורט אנגל
קורט אנגל | אתר רשמי

זוכה מדליית הזהב באטלנטה 96 עדיין לא עבר בדיקות רפואיות, אך עשוי להיכנס אל הזירה מוקדם מהצפוי כשאירוע SUMMER SLAM יתקיים באוגוסט: "אשמח מאוד שזה יקרה"

(גודל טקסט)

האם קורט אנגל ייכנס לזירת WWE בקרוב? זוהי כבר שמועה שרצה תקופה ארוכה, וכעת האפשרות קרובה מהצפוי.

כזכור, קורט אנגל הוא זוכה מדליית הזהב, באולימפיאדת 96, היחידי בהיסטוריית ה-WWE. אנגל חזר בחודש אפריל האחרון לארגון לאחר היעדרות בת 11 שנים, שהוצג בהיכל התהילה של הארגון וכיום משמש כג'נרל מנג'ר של תכנית הדגל RAW.

בתחילת השבוע פורסם בארצות הברית שאנגל עדיין לא נבחן ב-WWE עבור חזרה לזירה, וכשאירוע SUMMER SLAM מתקרב בצעדי ענק, וינס מקמהון עשוי להחזיר את אנגל מוקדם מהצפוי להתאבק, כשהיריבות העתידית מול טריפל אייץ' נמצאת ברקע.

בריאיון לתקשורת האמריקאית סיפר אנגל: "כרגע אני רק מתרכז בתפקיד שלי כג'נרל מנג'ר. עדיין לא עברתי בדיקות רפואיות עבור חזרה לזירה, ואני גם לא מצפה לעבור עד שב-WWE לא יודיעו מה התכנון אליי בהמשך הדרך". אנגל המשיך ושיתף את תחושותיו: "האם קיימת אפשרות כזו? ברור שזה אפשרי ואני גם מאוד אשמח אם זה יקרה. אני לא יודע אם זה יהיה קשור לסטוריליין הנוכחי בו אני מעורב, אבל אני בטוח שזה יקרה".

בגילו המתקדם של אנגל, מרדף אחר האליפות אינו רלוונטי ולכן הסביר: "המטרה העיקרית שלי היא לתרום לכשרונות הצעירים. אני בן 48 ועדיין בכושר נהדר. יש כשרונות נהדרים בסגל הנוכחי שהייתי שמח להאבק בהם, בתקווה שאקבל קרב בפרופיל גבוה ברסלמניה 34". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי