MMA: לוחם יהודי-אמריקאי נורה למוות בביתו בפלורידה

אהרון רג'מאן
אהרון רג'מאן | טוויטר

אהרון רג'מאן בן ה-25 ניסה להיאבק בשלושה פורצים לביתו, שירו בו ונמלטו למקום לא ידוע. המשטרה במצוד אחר החשודים, טסיה טורס נפרדה: "נשמה יפהפיה שנלקחה בטרם עת"

(גודל טקסט)

לוחם ה-MMA היהודי-אמריקאי, אהרון רג'מאן, מת הבוקר (רביעי) מפצעיו לאחר שנורה למוות אתמול (שני) בלילה בבית משפחתו בפלורידה. על פי הדיווחים בארצות הברית, המשטרה המקומית עדיין מחפשת אחר החשודים ברציחתו של הלוחם ונסיבות הרצח עדיין לא ברורות.


לפי ההודעה שנמסרה ממשרד השריף במחוז פאלם ביץ' אתמול בלילה, סמוך לשעה 22:30 פרצו שלושה חשודים לביתו של רג'מאן, שהתגורר עם אמו ואחיו בבוקה ראטון. בהודעה צוין שבמקום החל מאבק בין רג'מאן לפורצים, הלוחם נפגע מיריות אח על ידי החשודים, שנמלטו מהמקום ברכב. כמו כן, המשטרה פרסמה שהיא פתחה בחקירת רצח ומחפשת אחר היורים, שמיקומם לא ידוע עד כה.
 


רג'מאן בן ה-25 היה לוחם במשקל נוצה וערך ארבע קרבות כמקצוען שמאזנו עמד על שני ניצחונות ושני הפסדים, כשהקרב האחרון שלו היה במאי 2016. אחד הדברים שייחדו אותו היה העובדה שהיה עולה לקרבות שלו עם ציצית ועל רקע שיריו של הראפר מתיסיהו. הלוחם המנוח החזיק במאזן של שמונה ניצחונות והפסד אחד כחובבן, בעיקר בארגונים מקומיים. כמו כן, רג'מאן השתייך לאחד ממכוני האימון הכי נחשבים בעולם ה-MMA, אמריקן טופ טים.


 

R.I.P @aaronrajman A beautiful soul was taken too soon. Today I have a heavy heart with the passing of my friend. I remember when Aaron went out to NC with me and was my only corner at the end of my amateur career. Shortly after I fought on one of his own mma shows and become the #1 amateur fighter at 115. Thank you Aaron for sharing those special moments. I hope this weekend to make you smile and get the W for you. Miss you bud.

A post shared by Tecia Torres (@teciatorres) on



בנוסף להיותו לוחם MMA מקצועני, רג'מאן היה יהודי חרדי שלמד תודה בבית חב"ד בעיר מגוריו. הרב זלמן בוקייט, מבית חב"ד בבוקה ראטון, סיפר על הלוחם המנוח: "אהרון היה אדם טוב לב וזה עצוב מאוד לכולם מה שקרה לו". חוץ מללמוד תורה, רג'מאן העביר אימוני קרב מגע וטכניקות לחימה נוספות לילדי ואף לאני המשטרה בבוקה ראטון.


לאחר ההודעה הרשמית על מותו של רג'מאן, החלו לצוף ברשת אינספור הודעות הספד מאנשי עולם ה-MMA. אחת הלוחמות הבולטות בענף, טסיה טורס, הכירה את רג'מאן עוד מימיהם כחובבנים ושיתפה את רגשותיה בפוסט באינסטגרם: "תנוח על משכבך בשלום נשמה יפה שנלקחה מוקדם מדי. תודה לך אהרון על שהיית שותף לרגעים המיוחדים האלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי