השחיינים ג'ייסון ליזאק ולני קרייזלברג יגיעו הקיץ למכביה

ג'ייסון ליזאק
ג'ייסון ליזאק | צילום: Gettyimages

בנוסף לאנתוני ארווין, השניים יצטרפו למשלחת ארה"ב לתחרות שתתקיים ביולי הקרוב

(גודל טקסט)
אנתוני ארווין לא יהיה השחיין האולימפי היחיד בבריכה במכביה, כשאליו יצטרפו שני שחיינים אולימפיים נוספים שאישרו השבוע את הגעתם למכביה ה-20 שתתקיים בתאריכים 4-18 ביולי הקרוב בהשתתפות כ- 10,000 ספורטאים. לני קרייזלברג וג'ייסון ליזאק, בעלי מדליות זהב אולימפיות ושיאני עולם, יצטרפו למשלחת ארה"ב למכביה כשגרירי המשלחת ויקיימו משחי ראווה.

ליזאק, אלוף אולימפי, אלוף עולם ושיאן ב- 100 מטר חופשי שהיה שותף לשיאים העולמיים במשחי שליחים 4×100 מטר חופשי ביחד עם מייקל פלפס, גארט וובר-גייל שהשתתף במכביה ה- 19 וקאלן ג'ונס ו- 4×100 מטר מעורב. באולימפיאדת בייג'ין ב-2008 זכה בשלוש מדליות, שתיים מהן זהב. ליזאק הוא גם אלוף ושיאן מכביה ל100 מטר חופשי והדליק את לפיד המכביה ה-18. 

 


לני קרייזלברג (Gettyimages)



 

גם קרייזלברג הוא אלוף אולימפי שזכה בארבע מדליות זהב: אלוף עולם ושיאן עולם במשחי 100 מטר גב. קרייזלברג הוא גם אלוף ושיאן מכביה ל100 מטר גב והשתתף במכביה ה-16.

רואי הסינג, מנהל אגף הספורט ודובר המכביה, אומר: " אנחנו שמחים מאוד על הגעתם של ג'ייסון ליזאק ולני קרייזלברג, אלופים אולימפיים, למכביה 2017. זה כבוד גדול עבורנו שהם מגיעים ארצה לקחת חלק פעם נוספת במכביה. ביחד עם אנטוני והשחיינים הישראלים הבכירים בריכת השחיה תקצף ותרעש.  בהמשך יהיו הפתעות נוספות, לא רק בבריכת השחייה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי