ג'וקוביץ' יפגוש את מונפיס בגמר איסטבורן

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Gettimages

הסרבי הדיח את מדבדב ורוצה לזכות בטורניר שני בסך הכל העונה. הצרפתי הדיח את בן ארצו גאסקה. בגמר הנשים: ווזניאקי מול פלישקובה

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' רחוק משחק אחד מלזכות בטורניר דשא ראשון בקריירה שאינו ווימבלדון כשיפגוש בשבת בגמר טורניר איסטבורן (250) את גאל מונפיס. הסרבי (מדורג 4 בעולם) שהשתתף לראשונה בטורניר המהווה לרבים כהכנה לגראנד סלאם היוקרתי, הדיח ביום שישי בחצי הגמר בשתי מערכות 4:6, 4:6 את דניל מדבדב (51) וטיפס לגמר מבלי לשמוט אף מערכה.

הרוסי בן ה-21 הצליח לשבור את נולה במערכה הראשונה אבל נשבר פעמיים והחזיק מעמד גם במערכה השנייה לפני שנשבר ונכנע. ג'וקוביץ' אמנם עשוי לזכות בתואר מספר 68 בקריירה, אבל רק שני ב-2017 והוא עצמו כבר הגדיר את השנה הנוכחית "כקשה ביותר בקריירה שלי".

מונפיס (16 בעולם), שכמו נולה קיבל כרטיס חופשי לטורניר והחל את דרכו רק משלב שמינית הגמר, נזקק לשעתיים וחצי עד שהכניע בחצי גמר את בן ארצו הצרפתי רישאר גאסקה 2:6, 7:6(7), 6:7(4). אחרי שתי שבירות במערכה ראשונה קלילה גרר גאסקה, המדורג מספר 27 בעולם, את יריבו לשובר שוויון בו ניצח. השניים ניהלו קרב צמוד גם במערכה השלישית שהסתיימה בניצחונו של הצרפתי הבכיר יותר.


ווזניאקי זכתה באיסטבורן ב-2009 (Getty)

אצל הנשים היתה אכזבה רבה ביציעים כששתי המקומיות, הבריטיות הת'ר ווטסון וג'ואנה קונטה הודחו בחצי גמר. קרוליין ווזניאקי (6 בעולם) הכניעה את ווטסון (126) המפתיעה 2:6, 6:3, 5:7, בעוד קונטה (7) הפצועה לא הופיעה למשחק מול קרולינה פלישקובה (3). הדנית כבר זכתה בטורניר ב-2009. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי