נובאק ג'וקוביץ' גבר על מונפיס וזכה בטורניר איסטבורן

נובאק ג'וקוביץ' חוגג באיסטבורן
נובאק ג'וקוביץ' חוגג באיסטבורן | AFP

הסרבי הניף את התואר השני שלו העונה רגע לפני ווימבלדון הודות ל-3:6, 4:6 על הצרפתי. הצ'כית (שלישית בעולם) הכניעה את הדנית 4:6, 4:6

(גודל טקסט)

טורניר איסטבורן הסתיים היום (שבת) ובסיומו הזוכים הגדולים הם הסרבי נובאק ג'וקוביץ' בגברים ובנשים זו קרולינה פלישקובה הצ'כית.

נובאק ג'וקוביץ' אמנם לא נמצא בשיאו בלשון המעטה, גם מינויו של אנדרס אגאסי לא נתן את אותותיו ושנה האחרונה לסרבי תואר אחד בלבד, אבל המדורג רביעי בעולם זכה היום באיסטבורן הודות ל-3:6, 4:6 על גאל מונפיס (16 בעולם) במשחק בו ניצל את הסרב הראשון ב-73 אחוז. 

גם שישה אייסים של הצרפתי לא מנעו מהסרבי להכריע את ההתמודות תוך שעה ו-17 דקות ובמאזנו השנה 27 ניצחונות לעומת 7 הפסדים וכמובן שני תארים, רגע לפני שטורניר ווימבלדון יוצא לדרך.

מוקדם יותר כאמור הזוכה הגדולה הייתה קרולינה פלישקובה הצ'כית, שניצחה במשחק הגמר את קרוליין ווז'ניאקי בשתי מערכות, 4:6, 4:6. המשחק ארך שעה ו-22 דקות.


פלישקובה והתואר היום באיסטבורן (AFP)

במערכה הראשונה השיגה פלישקובה שבירה במצב של 2:2, שמרה על ההגשות שלה והמשיכה עד לניצחון. במערכה השנייה הצ'כית השיגה את השבירה המכרעת במצב של 4:4 והמשיכה אל הניצחון מול יריבתה הדנית בדרך לזכייה בטורניר. פלישקובה השיגה במהלך ההתמודדות 20 אייסים, לעומת אחד בלבד של ווזניאקי.

פלישקובה המדורגת שלישית בעולם, עלתה לגמר ללא משחק אחרי שיריבתה ג'ו קונטה פרשה בשל כאבי גב ובעקבות נפילה במהלך המשחק ברבע הגמר מול אנג'ליק קרבר. ווז'ניאקי המדורגת שישית בעולם, דילגה בחצי הגמר על פני הת'ר ווטסון, אחרי 2:6, 6:3, 5:7. אגב, שתי המודחות בחצי הגמר הן בריטיות וזאת לאכזבת הקהל המקומי שחלם לראות גמר כל בריטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי