ווימבלדון: ג'וקוביץ' ופדרר ניצחו והעפילו לשמינית הגמר

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | צילום: AFP

הסרבי גבר ניצח את הלטבי שחזר, השווייצרי גבר על זברב, ראוניץ' שלח הביתה את וינולאס, טסונגה גם כן בשלב הבא אחרי מותחן מול קוורי. קרבר התקשתה אך ניצחה

(גודל טקסט)

לא רק דודי סלע המשיך היום (שבת) במעגל המשחקים שלו בווימבלדון. בטורניר הגברים נובאק ג'וקוביץ' המדורג רביעי בעולם המשיך לשמינית הגמר אחרי שגבר 4:6, 1:6 ,7:6(2) על ארנסטס גולוביס.


הלטבי, שבשיאו דורג עשירי בעולם וכעת מדורג 494 חזר לשחק אחרי היעדרות של שנתיים בעקבות פציעה וסיים את דרכו בסיבוב השלישי. בשלב הבא יפגוש ג'וקוביץ' את אדריאן מנארינו. הצרפתי (51 בעולם) הדיח את גאל מונפיס. 





מוקדם יותר המדורג 12 ג'ו-ווילפריד טסונגה שלח הביתה את סם קוורי האמריקאי בתום דו-קרב של כמעט שלוש שעות. 6:2, 3:6, 7:6, 1:6, 5:7 הקפיץ את הצרפתי לשמינית. המדורג שביעי בעולם, מילוש ראוניץ' הקנדי גבר 6:7, 4:6, 5:7 על אלברט ראמוס וינולאס הספרדי.


גם רוג'ר פדרר השלים את עלייתו לשמינית גמר לאחר שניצח את מישה זברב. השוויצרי אמנם התקשה במערכה הראשונה, אך המערכה השנייה והשלישית התנהלו באופן חד צדדי ופדרר ניצח 6:7, 4:6, 4:6. השווייצרי יתמודד בשלב הבא מול גריגור מול דימיטרוב. גם דומיניק ת'ים עלה לשלב הבא, לאחר שניצח את ג'ארד דונלדסון 5:7, 4:6, 2:6.


רוג'ר פדרר. ממשיך לשלוט בדשא (gettyimages)
רוג'ר פדרר. ממשיך לשלוט בדשא (gettyimages)


אצל הנשים גברין מוגרוסה הספרדיה המדורגת 14 גברה 2:6, 2:6 על סוראנה כריסטאה הרומניה. הכוכבת הזמנית של הטורניר מגדלנה ריבריקובה הסלובקית בת ה-28 שהעיפה את קרולינה פלישקובה קודם לכן, העפילה לשמינית הגמר לאחר 1:6, 2:6 על לוסיה צ'רנקו.


בשמינית הגמר הסלובקית תפגוש את פטרה מרטיץ' הקרואטית שגברה 6:7, 1:6 על זארינה דיאס הקזחית.  סבטלנה קוזנצובה המדורגת שביעית, עלתה לשמינית אחרי 4:6, 0:6 על פולונה הרצוג.


אגה רדוונסקה הפולניה שמדורגת במקום התשיעי שלחה הביתה את השווייצרית טימאה בישנסקי עם 6:3, 4:6, 1:6.


המדורגת ראשונה בעולם, אנג'ליק קרבר הגרמנייה, עברה את שלבי רוג'רס האמריקאית לאחר מאבק קשה שהסתיים 6:4, 6:7, 4:6.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי