דודי סלע: בארץ לא מבינים, ניצחתי בצ'לנג'רים שחקנים טובים בהרבה מאיזנר

דודי סלע
דודי סלע | Gettyimages

הישראלי שרשם הופעה נהדרת בווימבלדון דיבר ב-103FM: "קשה לי למקם את עצמי בהיסטוריית הטניסאים הגדולים, בארץ לא מעריכים את שחר פאר כמו שצריך"

(גודל טקסט)

דודי סלע רשם בשבוע שעבר את הופעתו המוצלחת ביותר בווימבלדון מאז 2009 עם העפלה לסיבוב השלישי, שם נאלץ לפרוש מול גריגור דימיטרוב עקב פציעה.


"היו לי שלושה משחקים ראשונים עם חמש מערכות, אבל הרגשתי טוב לפני המשחק מול דימיטרוב", אמר סלע, "במשחק עצמו כבר הרגשתי שקשה לי לעמוד על הרגליים והיה לי קשה לסיים מול שחקן כמוהו את המשחק. הרגשתי את המפשעה בכל תזוזה".

המשחק בזוגות יום לפני: "גם הזוגות זה כסף. כשנרשמתי לא חשבתי שזה יהיה המצב. לרוע המזל המשחק מול איזנר היה יום אחרי הזוגות ואלו היו התוצאות".


דימיטרוב מנחם את סלע. הופעה מכובדת למרות הפרישה

דימיטרוב מנחם את סלע. הופעה מכובדת למרות הפרישה


המאמצים: "עם השנים יודעים איך להתמודד עם פציעות ולהגיע הכי מוכן שיש. בגלל סגנון המשחק שלי אני עובד יותר קשה על המגרש".


ההבדל בין הצ'לנג'רים לגראנד סלאם
: "אני לא אוהב להתראיין הרבה. בארץ לא מבינים מה זה צ'לנג'ר בכלל. מדובר בשחקנים צעירים או מבוגרים שנלחמים על המקום שלהם. פגשתי בטורנירים האלה שחקנים יותר טובים מאיזנר, פשוט לא שידרו את המשחקים. שיחקתי גם בטורנירים גדולים ובכל משחק אני מגיע עם תחושה שאני יכול לנצח".


על איזנר
: "הוא זז ממש לא טוב על המגרש, אבל הוא בונה על העוצמות שלו. צריך להיות מרוכז מולו ולא לעשות טעויות. נשארתי איתו עד הסוף וניצחתי".


החישובים הפיננסיים
: "אני עושה את זה יותר מאשר פעם. אני מחשב את התחרויות שלי אחרת. זה תלוי בדירוג שאני נמצא בו".


חוגג ניצחון על איזנר. בצ'לנג'רים יש שחקנים טובים יותר

חוגג ניצחון על איזנר. בצ'לנג'רים יש שחקנים טובים יותר


ממוצע הגיל המתקדם בסבב: "הטניסאים המתבגרים שומרים על עצמם יותר, מתאמנים נכון וככה הם נשארים בטופ יותר זמן. קשה להוציא אותם מהמאיה הראשונה בגלל הניסיון, הפיזיות והבנת המשחק".


הסיבובים בעולם ללא המשפחה
: "זה קשה ובכלל לא פשוט. מאז שנולדו הילדים שיניתי את התוכניות של הטורנירים שלי. אבל בקיץ אין הרבה מה לעשות. לפעמים הילדים מגיעים אליי".


מקומו בהיסטוריה של ישראל
: "כל אחד היה בזמנים שונים. בשבילי שחר פאר היא הספורטאית מספר 1 ובארץ לא נותנים לה כבוד. היא הגיעה למקום 11 בעולם ואנשים לא מבינים את ההשקעה שלה".


על רוג'ר פדרר
: "הוא בין היחידים שלקחו תארים בכל המשטחים וזכה בהכי הרבה גראנד סלם. אי אפשר להתווכח עם זה".



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי