איליה גולדרין ואריאל כצלנסון חתמו במכבי תל אביב

מכבי תל אביב בכדורעף
מכבי תל אביב בכדורעף | מכבי תל אביב

קבלת נבחרת ישראל עזב את מטה אשר/עכו ועבר לצהובים, גם אקס הקבוצה ישוב אחרי שלוש שנים בגרמניה ובנעמן

(גודל טקסט)

 קבלן נבחרת ישראל והפועל מטה אשר/עכו בשנתיים האחרונות איליה גולדרין עובר למכבי תל אביב, והוא לא היחיד שחתם בשורות הצהובים/כחולים.

גולדרין (22, 1.95 מ') ישתף פעולה בעונה הבאה במכבי תל אביב עם אריאל כצנלסון (23, 1.84) שחוזר למועדון אחרי שלוש שנים בגרמניה ובמטה אשר/עכו.

גולדרין גדל באקדמיה למצוינות במכון ווינגייט ואת קריירת הבוגרים שלו החל בעונת 2013/14 במדי עירוני קריית אתא. עונה לאחר מכן עבר לשחק במנשה/חדרה/עמק חפר ובשנתיים האחרונות שיחק במדי מחזיקת הגביע מנעמן, איתה גם זכה בדאבל בעונת 2015/16. גולדרין ביסס עצמו כאחד הקבלנים הטובים בליגה עם יכולת התקפית טובה. הקיץ, במדי נבחרת ישראל בליגה האירופית, סיים גולדרין כמתקיף הבולט של הנבחרת עם ממוצע של 2.91 נקודות למערכה.

גם כצנלסון גדל באקדמיה למצוינות והחל את דרכו בבוגרים בעונת 2011/12 במכבי תל אביב, אז היה שותף לזכייה בדאבל האחרון של הקבוצה וגם הגיע עמה לרבע גמר גביע האתגר האירופי. בעונה האחרונה זכה כצנלסון עם מטה אשר/עכו בגביע המדינה.

מכבי תל אביב תשתתף העונה לראשונה במוקדמות ליגת האלופות ובסיבוב המוקדמות הראשון היא תפגוש את אלופת בלארוס שחטיור סוליגורסק. למנצחת במפגש ממתינה פרוג'ה האיטלקית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי