פצצת הרשת חוגגת: נטע אלחמיסטר בת 23

נטע אלחמיסטר עם העוגה
נטע אלחמיסטר עם העוגה | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית ואושיית האינסטגרם החמה בילתה במונטנגרו וקיבלה אינספור מתנות וברכות לכבוד יום ההולדת. לירון שרון מפרגנת

(גודל טקסט)

בזמן שניסינו השבוע בכל כוחנו להתאושש מהפסח הארוך הזה, נטע אלחמיסטר חגגה ביום חמישי האחרון 23 אביבים והיא עשתה את זה בסטייל במונטנגרו תוך כדי שהיא משלבת הרבה עבודה. כפי שסיפרנו לכם, הדוגמנית המריאה עם קורל סימנוביץ' לצילומים משותפים למגזין "סטילטו" בו השתתפו שורה של דוגמניות מלבדיהן כגון: אסתי גינזבורג, בר זומר ויערה בנבנישתי. כל זה בניצוחן של שתי נשות הכדורגלנים הכי מדוברות ברשתות החברתיות. 

 

נטע אלחמיסטר והחברות לסט. צילום: אינסטגרם

 

מעבר לצילומי המגזין אלחמיסטר "תפרה" גם על הדרך את צילומי התוכנית האינטרנטית בהנחייתה, "מצב טיסה". מה שהוביל אותה להסתובב בעצמה עם מצלמת וידאו – דבר שמאוד שיעשע את סימנוביץ' שהחליטה למכור לצופי האינסטגרם לייב וסטורי, שאלחמיסטר משתתפת בעונה הקרובה של "מחוברים". מצחיקה קורל. אז מעבר להשתעשעויות היו בסוף השבוע במונטנגרו גם לא מעט חגיגות, כשאת יום הצילומים הראשון העבירה בת הזוג של רמי גרשון בווייב יום הולדת חגיגי. עוגה ענקית לכבודה, ברכות שהציפו את הרשת, שירים והרבה הרבה שמח. 

נטע אלחמיסטר עם העוגה. צילום: אינסטגרם

ומה גרשון שלח ליפה שלו בזמן שהם בנפרד? תיק מהמם של שאנל, אהבנו מאוד את הטעם וגם נטע ששיתפה את העוקבים שלה במתנה אהבה עד מאוד. אפרופו עוקבים המטאור ששמו אלחמיסטר כבר עומדת על 775 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה שלא מפסיק לתפוח. אז הדוגמנית קיבלה המון המון ברכות והכי חשובה היא ללא ספק של גרשון שאיחל הרבה מזל טוב למלאך שלו. עד שנטע תשוב ארצה ותמשיך בחגיגות, קבלו הצצה לחגיגות האירופיות שלה: 


המתנה מהבויפרנד רמי גרשון. צילום: אינסטגרם


נטע אלחמיסטר חוגגת בסטייל. צילום: אינסטגרם


פשוט הורסת את הבריאות. צילום: אינסטגרם

המדור מאחל מזל טוב. צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי