אשתו של אורי מגבו ביוזמה מבורכת למען ניצולי השואה

אורי וגבריאל מגבו
אורי וגבריאל מגבו | צילום: אינסטגם

גבריאלה, בת זוגו של מגן מכבי פתח תקווה, אחראית על תחום יחסי הציבור של האירוע שיופק בחסות מועדון הכושר "אנדר גראונד", כל הפרטים כאן

(גודל טקסט)
אשתו של אורי מגבו, המגן השמאלי של מכבי פ"ת, גבריאלה, עובדת בתור מנהלת מכירות במועדון הכושר "אנדר גראונד" שנמצא בנאות אפקה בניהולם של אריאלה אמיתי ואלכסיי (לוליק) זיידלין, שניהם מגיעים מתחום פיתוח הגוף והרמת משקולות. אמיתי הייתה אלופת עולם בהרמת משקולות ושניהם דמויות מאד מוכרות בעולם הזה ומכינים ספורטאים לתחרויות עולמיות, אלכסיי הכין את השותף שלו, גדי טרוני, שזכה במר יוניברס בשנה הנוכחית.


 

חתונת עצמאות. חג שמח

A post shared by אורי מגבו (@urimagbo) on



מר יוניברס פירסם בחשבון הפייסבוק של החברה שלו, ריסטרט, שמי שרוצה להגיע להתאמן איתו באימון אישי בעלות של חמישים שקלים, כאשר כל ההכנסות יעברו ישירות לניצולי שואה מעמותת "יד עזר לחבר". בעקבות פניות רבות שקיבל החליטו להפיק אירוע גדול ב-5 במאי, שייקרא "יום המעשים הטובים" כשכל לקוחות המועדון ומי שרק ירצה להגיע בעלות של 50 ש"ח לאימון מיוחד והמוני שיכלול גם הרבה שייקים וחלבונים לצד כושר וחיטוב כאשר כל ההכנסות יועברו ישירות לטובת ניצולי שואה דרך העמותה.


האירוע ביוזמת מועדון הכושר "Under ground", כאשר אמיתי החליטה לארח ולתרום את חדר הכושר בעבור היוזמה המבורכת והנציגה שלנו מליגת העל, גבי מגבו, אחראית על תחום היח"צ.

 

 

רגעים קטנים שממלאים אותי בגאווה עצומה. קיבלת הזדמנות פתאומית ולא רק שלקחת אותה ב2 ידיים גם יצאת מלך! ממש לא מובן מאליו אחרי החודשים האחרונים ואין גאה ממני להיות כאן לצידך ברגעים כאלו. 

A post shared by gabimagbo (@gabimagbo) on

 

Take me back!  #nofilter #philippines

A post shared by gabimagbo (@gabimagbo) on

 

#צילומיזוגיות #wedding #bride #desert #photography

A post shared by gabimagbo (@gabimagbo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי