לפני בית"ר ירושלים, מאור בוזגלו המריא ליעד מפתיע

מאור בוזגלו בקפריסין
מאור בוזגלו בקפריסין | צילום: אינסטגרם

הקשר הפצוע של הפועל באר שבע קפץ לקפריסין והתפנק כמו שרק הוא יודע. הפרטים והתמונות כאן

(גודל טקסט)
הפועל ב"ש חגגה אמש באופן רשמי את הזכייה באליפות השנייה ברציפות באירוע המרכזי בעיר. כ-50 אלף אוהדים נהנו מהופעות של עדן בן זקן ושלומי שבת וכך גם כל אנשי המועדון, כולל הכוכב הבלתי מעורער של האדומים, מאור בוזגלו, שרק שעות קודם לכן נחת בארץ.




יום בחיי מאור בוזגלו

אין ספק שהעובדה שהאליפות כבר הובטחה והקבוצה מהדרום נמצאת שני מחזורים לפני סיום העונה הסדירה, גרמו למספר 11 באדום להרשות לעצמו לקפוץ לסוף שבוע קצרצר של בטן גב עם החברים הקרובים בקפריסין, רגע לפני שבאר שבע פוגשת את בית"ר ירושלים בטדי. בוזגלו המריא בחמישי האחרון והגיע עם ארבעה מחבריו למלון Cratos Premium היוקרתי שנמצא בחלק הטורקי של קפריסין, אחד המלונות המפנקים והיפים שתוכלו למצוא באזור.





כיאה למעמדו, לימוזינת האמר אספה את בוזגלו והפמלייה משדה התעופה בלרנקה עם נהג פרטי שהמתין בשדה והחזיק את השלט עם השם של הקשר שבוודאי נהנה מאנונימיות חלקית כשהוא רגיל לסלפי וחתימות בכל מקום שהוא מגיע אליו בארץ, אז קצת חופש אמיתי לא יזיק. אחרי נסיעה של שעה הגיעו החמישה למלון המהמם שם תוכלו לראות איך עושים חופשת בטן גב מאור בוזגלו סטייל, הרבה שמש, בריכה, אוכל טוב וגם חיי לילה. מישהו כבר מזמין מקום?  


 

עדן שרה, העיר רוקדת. יש אליפות!!!! ‼️C H A M P I O N S @edenben_zaken  #MB11

A post shared by AOR BUZAGL (@buzaglomaor_11_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי